سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲ میلیارد ریال به خانواده‌های زندانیان زرند اهدا شد

 بسته حمایتی کالا و نوشت افزار به مناسبت سال تحصیلی جدید بین خانواده زندانیان نیازمند شهرستان زرند توزیع شد.

رضا یعقوبی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند در حاشیه مراسم اهدای بسته حمایتی و نوشت افزار ایرانی اسلامی گفت: به مناسبت آغاز سال تحصیلی و بمنظور توجه به وضعیت معیشت خانواده‌های زندانیان نیازمند تعداد ۲۰۰ بسته حمایتی شامل لوازم التحریر ایرانی اسلامی و سبد کالا برگ جمعا به ارزش ۲ میلیارد ریال بین مددجدیان تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان شهرستان زرند اهدا شد. 

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون مجموع کمک‌های نقدی و غیر نقدی به خانواده‌های زندانیان تحت پوشش ۵۵۰ بسته حمایتی به ارزش ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده که در اختیار جامعه هدف قرار گرفته است. 

یعقوبی بیان کرد: خوشبختانه طی ۴ سال گذشته اقدامات بسیار ارزشمندی در انجمن حمایت زندانیان صورت گرفته به طوری که درآمد انجمن از مبلغ ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در سال ۱۳۹۹ به مبلغ ۴۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در سال ۱۴۰۲ و همچنین درآمد ناشی از فعالیت‌های اقتصادی انجمن نیز با راه اندازی کارگاه بلوک زنی، ایستگاه تصفیه آب، معدن ماسه بادی و قرارداد‌های مشارکتی از مبلغ ۲ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال در سال ۱۳۹۹ به مبلغ ۲۶ میلیارد و ۴۰۹ میلیون ریال در سال ۱۴۰۲ افزایش داشته است.

دادستان عمومی و انقلاب زرند گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، چنانچه خدایی نکرده سرپرست خانواده مرتکب جرمی شود و به زندان بیفتد، انجمن حمایت از زندانیان در کنار خانواده آنان قرار می‌گیرد.

وی خطاب به خانواده‌های زندانیان گفت: انتظار ما از خانواده زندانیان این است که اگر فردی یک بار به زندان افتاد، اجازه ندهند دوباره مرتکب جرم شود، زیرا در وحله اول خانواده و فرزندان دچار آسیب روحی و روانی می‌شوند.

رضا یزدان پناه مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان زرند هم گفت: در حال حاضر ۲۰۰ خانواده زندانی و ۱۵۰ دانش آموز تحت پوشش این انجمن قرار دارند. 

برچسب ها: زندانیان ، زرند
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.