سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهروندخبرنگار تهران؛

نگرانی متقاضیان مسکن ملی شهریار از تامین آورده‌های نقدی در کوهترین زمان

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیام از تامین آورده‌های نقدی در کوهترین زمان برای مسکن ملی شهرستان شهریار ابراز نگرانی کرد.

متقاضیان مسکن ملی برای ساخت و آماده سازی واحدها در فاصله زمانی معین باید آورده های نقدی خود را پرداخت کنند. متقاضیان مسکن ملی را اغلب اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه تشکیل می دهند به همین جهت در فاصله زمانی کم تامین آورده های نقدی به ویژه مبالغ بالاتر برای آنها با سختی همراه است.

شهروند خبرنگار ما یکی از متقاضیان مسکن ملی شهریار پروژه 504 واحدی است به گفته ایشان تاکنون چندین مرتبه آورده های نقدی خود را پرداخت کرده اند اما مجدد از آنها درخواست شده است تا پایان سال مبلغ 450 میلیون دیگر نیز به عنوان آورده پرداخت کنند.

موضوعی که متقاضیان را آزرده خاطر و نگران کرده است تامین مبلغ بالا در فرصت زمان کم است به همین جهت با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروندخبرنگار

با سلام؛ بنده یکی از متقاضیان مسکن ملی شهریار پروژه ۵۰۴ واحدی هستم. بنده از اول پروژه تمام واریزی‌ها را به موقع پرداخت کردم و تا الان ۵۶۰ میلیون تومان واریزی داشتم این در صورتی است که هر دو ماه مبلغ ۴۰ تا ۸۰ میلیون بنابه درخواست شهرسازی واریز کردم. مگر یک کارگر ساده چقدر درآمد دارد؟ ولی با توجه به پیشرفت ۹۲ درصدی پروژه از ما خواستند که ۴۶۰ میلیون تومان دیگر تا آخر امسال واریز کنیم یعنی ۱ میلیارد تومان آورده نقدی به علاوه‌ی ۵۵۰ میلیون وام مسکن. از سال ۹۷ منتظریم خانه دار شویم و با این حقوق و درآمد کم چطوری یک میلیارد فراهم کنیم از مسئولان تقاضای پیگیری و مساعدت داریم .با تشکر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.