سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۴ خانواده دارای سه قلو تحت حمایت بهزیستی قرار دارند

معاون توسعه پیشگیری بهزیستی قزوین گفت: ۲۴ خانواده دارای فرزند سه قلو و ۲ خانواده چهار قلویی در حال حاضر تحت حمایت بهزیستی استان هستند.

زهرا غلامرضایی معاون توسعه پیشگیری بهزیستی قزوین با اشاره به اینکه خانواده‌های دارای فرزند سه قلو و تا دهک هفت مورد حمایت این سازمان قرار دارند، گفت: ۲۴ خانواده دارای فرزند سه قلو و ۲ خانواده چهار قلویی در حال حاضر تحت حمایت بهزیستی استان قزوین هستند.

غلامرضایی افزود: کمک هزینه‌های معیشتی به تعداد افراد خانواده تا پنج نفر به این افراد تعلق می‌گیرد و از سایر خدمات موردی نیز بهره مند می‌شوند.

وی ادامه داد: ۵۰۰ خانواده دوقلویی در دهک درآمدی یک تا پنج قرار دارند که از ابتدای امسال تاکنون مورد حمایت بهزیستی قرار گرفته اند و این حمایت‌ها از خانواده‌های دارای چندقلو تا پایان ۶ سالگی ادامه خواهد داشت.

غلامرضایی با اشاره به اینکه هدف نهایی دفتر امور خانواده و بانوان، ارائه خدمات توانمند سازی، حمایت از زنان سرپرست خانوار و اعضای خانواده آنها و همچنین دختران خودسرپرست است، تاکید کرد: از مهمترین اهداف این دفتر افزایش و ارتقاء سطح توانایی و مهارت‌های زیستی، روانی، اجتماعی و کیفیت جمعیت هدف و توانمندسازی خانواده‌های یاد شده می‌باشد.

معاون توسعه پیشگیری بهزیستی قزوین بیان کرد: سازمان بهزیستی با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور ارتقای سلامت و تغذیه فرزندان خانواده‌های دارای فرزند چندقلو، شیرخشک مورد نیاز را برای خانوار‌های دارای فرزند چندقلو تامین می‌کند تا سلامتی جسمی آنها مورد اهمیت واقع شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.