سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام علمای اهل سنت هرمزگان به رهبر معظم انقلاب در حمایت از وعده صادق ۲

علمای اهل سنت هرمزگان در پیام‌هایی به حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، حمایت خود را از عملیات پیروزمندانه وعده صادق ۲ اعلام کردند.

 در پیام امام جمعه اهل سنت یکبنی جاسک آمده است: اکنون مردم فلسطین و لبنان که حقوق شرعی و قانونی آنها زیر پا گذاشته شده است، مظلوم‌ترین انسان‌های جهان هستند.

مولوی راشد بندار افزود: رهبر معظم انقلاب پرچم حمایت از مظلوم را برافراشته است و ما نیز باید در کنار ایشان و تمام کسانی که ندای حمایت از مظلوم سر داده اند، قرار گیریم.

در پیام یکی از علمای اهل سنت سیریک نیز آمده است: عملیات پیروزمندانه صادق ۲ خشم فرو خفته امت اسلامی، جبهه مقاومت، ملت قهرمان ایران و نیرو‌های مسلح بود.

شیخ علی ماهیگیر از رهبری مقتدرانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی برای حمایت از این عملیات، و ایراد خطبه جمعه نصر که تسکینی بر قلب خانواده‌های داغدار ملت فلسطین و لبنان بود، قدردانی کرد.

در پیام امام جمعه اهل سنت بندر پل هم آمده است: در عملیات وعده صادق ۲ عظمت، صلابت و اقتدار جامعه اسلامی به کفار نشان داده شد.

شیخ حسین بازماندگان افزود: جمعه نصر که می‌توان جمعه اقتدار و فتح هم نامید، ما را سرافراز، و دل هر مومنی را شاد کرد.

در پیام امام جمعه اهل سنت بخش بندزرک شهرستان میناب نیز از رهبر معظم انقلاب، دولت همیشه همراه و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که پاسخ قاطع به رژیم صهیونیستی دادند، قدردانی شده است.

در پیام شیخ علی رئیسی آمده است: رژیم صهیونیستی فکر می‌کرد با شهادت چند تن از سرداران ایران کار تمام، و پیروز میدان است، اما نیرو‌های مسلح ایران جواب قاطع و کوبنده‌ای به آنها دادند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.