سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون اداره کل راه و شهرسازی خوزستان خبر داد:

تحویل بیش از ۶۲ هزار مسکن مهر به متقاضیان واجد شرایط

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از تکمیل و تحویل بیش از ۶۲ هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان واجد شرایط در استان خبر داد.

امیر حسین جعفرزاده افشاری معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در خصوص آخرین وضعیت طرح مسکن مهر در استان گفت: تعهد خوزستان در طرح مسکن مهر، ساخت ۷۷ هزار واحد بوده که از دولت نهم آغاز شده است.

او افزود: از مجموع کل مسکن مهر در استان خوزستان حدود ۵ هزار واحد پیشرفت زیر ۳۰ درصد داشته‌اند که مراحل فسخ قراردادها، تسویه حساب و استرداد اراضی پرونده‌های فاقد متقاضی و زیر ۳۰ درصد پیشرفت، مطابق قانون در حال انجام است اما با توجه به زمانبر بودن مراحل قانونی و عدم تامین مالی از سوی سازمان زمین و مسکن، این روند به کندی پیش می‌رود. 

آقای جعفرزاده افشاری ادامه داد: اکنون بیش از ۶۲ هزار واحد از مسکن مهر تکمیل و تحویل متقاضیان واجد شرایط شده است. 

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان یادآور شد: همچنین تبدیل پروژه‌های دارای متقاضی فعال به نهضت ملی مسکن نیز به دلیل عدم استقبال بانک‌های عامل به غیر از ۸۰ واحد در شهرستان شوش، به نتیجه نرسیده است.

او اضافه کرد: طبق برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی مکلف شده‌ایم هر آنچه که از واحدهای مسکن مهر در سطح استان باقی مانده تا پایان سال ۱۴۰۳ تعیین‌تکلیف شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.