سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعطای ۵۵ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به زندانیان آزاد شده در قزوین

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی قزوین گفت: ۵۵ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به زندانیان آزاده شده استان در نیمه نخست امسال پرداخت شده است.

فرهاد بهرامی مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی قزوین از اعطای ۵۵ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به زندانیان آزاد شده قزوینی خبر داد و گفت: ۴۸ میلیارد ریال تسهیلات نیز در همین مدت برای اشتغال خانواده‌های واجد شرایط زندانیان پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: در ۶ ماهه نخست امسال، پرونده ۱۵۰ نفر از زندانیان در نشست کمیته اشتغال مورد بررسی قرار گرفته و ۳۷ نفر از واجدین شرایط، برای دریافت تسهیلات خود اشتغالی به بانک‌های عامل تجارت و صادرات معرفی شدند.

بهرامی بیان کرد: زندانیان آزاد شده با دریافت تسهیلات ویژه در بخش‌های مختلف از جمله خدمات، کشاورزی، دامداری وتولیدی، مشغول به کار شده و با تامین معیشت و کسب روزی حلال، زمینه زندگی سالم برای آنها فراهم شده است.

وی عنوان کرد: در سالجاری ارایه تسهیلات اشتغالزایی برای خانواده زندانیان نیز فراهم شده و تا مبلغ ۴۸ میلیارد ریال به ۳۲ نفر از خانواده‌های واجد شرایط تخصیص داده شده است.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی قزوین از مساعدت معاونت اقتصادی استانداری و اداره کل اقتصاد و دارایی استان در راستای افزایش اعتبار سالجاری نسبت به سال گذشته تقدیر و تشکر کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.