سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هزینه‌ موردنیاز تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اعلام شد

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: برای تکمیل ۸۰۰ هزار واحد پروژه‌های نهضت ملی مسکن ۶۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه طبق ارزیابی‌های صورت گرفته و طبق آمار‌ها برای تکمیل خدمات زیربنایی و روبنایی واحد‌های نهضت ملی مسکن باید مبالغ سنگینی تامین شود، گفت: برآورد‌ها حاکی از آن است که حدود ۶۰۰ هزار میلیارد تومان برای هزینه‌های آماده‌سازی و خدمات زیربنایی و روبنایی ۸۰۰ هزار واحدی که متقاضیان برای آن واریز وجه انجام داده‌اند نیاز است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در برخی از پروژه‌های مسکن مهر منابعی برای آماده‌سازی و خدمات روبنایی دیده نشده است، اظهار کرد: این موضوع یک مشکل اساسی است و این نوع کمبود‌ها و کاستی‌ها به خصوص در مناطقی که مردم ساکن شده‌اند، باید به سرعت جبران شود.

مالکی افزود: باید به مباحث کیفی و کارشناسی  توجه بسیاری شود و  این امر به عنوان یکی از الزامات اصلی در این دوره است که باید به آن توجه کنیم.

وی با بیان اینکه باید بانک‌ها به پرداخت تسهیلات ساخت  و تکمیل منابع مورد نیاز برای اجرای پروژه‌ها توجه کنند، گفت: حدود ۸۰۰ هزار متقاضی آورده‌های خود را تکمیل کرده اند بنابراین باید توجه بسیار زیادی به تامین منابع مالی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در این دوره کنیم.

خبرنگار: محبوبه کباری 

برچسب ها: مسکن ، نهضت ملی مسکن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
پویا
۱۴:۵۱ ۱۸ مهر ۱۴۰۳
بنده مسکن ملی بهارستان اصفهان پروژه مهدفام هستم هر ماه داره پیام تکمیل وجه میاد و جالبی اینه یک پیام میاد که واریز قبلی کم بوده مابه التفاوت واریز کنید ..ابتدا میگفتن کلا ۳۰۰م پرداخت میکنیدولی الان اول سفتکاری ۳۰۰ ریختیم الان میگن فعلا ۵۰۰م دونسته بدونید .. آقا چرا هیچکس پاسخگو نیست ،به ما بگین کلا چقدر باید پول بدیم؟!کی تحویل میدین؟!هرچی میپرسیم فقط میگن پول بریزین
ناشناس
۱۴:۳۶ ۱۸ مهر ۱۴۰۳
الان دو ساله که دارن از ما پول میگیرن نه آدرس پروژه رو داریم نه مطمعن هستیم که کار به جایی میرسه یا نه ...
بعد از کجا هر سه ما 40 میلیون تومان پول بیاریم ؟؟
ناشناس
۱۴:۱۲ ۱۸ مهر ۱۴۰۳
اعتبار از کجا بیاد ؟ از اسمون ؟ فقرا باید کم کم با بچه دار نشدن از بین برن اول از همه هم به نفع خودشونه
ناشناس
۱۴:۳۵ ۱۸ مهر ۱۴۰۳
اگر کسی قرار است فقر خود رو به بچه اش انتقال بده بهتر بچه نداشته باش