سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

 افتتاح اولین آموزشگاه تعلیم رانندگی پایه ویژه جنوب شرق کشور

همزمان با ششمین روز از هفته انتظامی در آیینی، اولین آموزشگاه تعلیم رانندگی پایه ویژه جنوب شرق کشور در کرمان افتتاح شد.

همزمان با ششمین روز از هفته انتظامی در آیینی با حضور فرمانده انتظامی استان کرمان و جمعی از مسئولان، اولین آموزشگاه تعلیم رانندگی پایه ویژه جنوب شرق کشور در کرمان افتتاح شد.

سردار ناصر فرشید، فرمانده انتظامی استان گفت: با هدف خدمات رسانی بیشتر و بهتر به مردم استان و همچنین اقدامات آموزشی و فرهنگ سازی حوزه استفاده از وسایل نقلیه، پیگیری‌های متعددی انجام شد و اولین آموزشگاه رانندگی ویژه در استان فعالیت خود را آغاز کرد و  آموزش‌های لازم را به مردم و متقاضیان ارئه خواهد داد.

وی افزود: از جمله مزایای این آموزشگاه این است که برای تردد وسایل نقلیه سنگین در استان کرمان که به بهشت معادن معروف است، زمینه مهارت آموزی لازم فراهم می‌شود و با افزایش تعداد افراد ماهر در حوزه حمل و نقل و ماشین آلات سنگین امکان افزایش شیفت‌های کاری و در نتیجه افزایش زمینه اشتغال و در کنار آن ارتقای امنیت ترافیکی در محور‌های پر تردد فراهم می‌شود.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به راه اندازی بیش از ۳۰ آموزشگاه رانندگی در سطح استان کرمان بیان کرد: این اقدامات نیز برای خدمات رسانی بهتر به مردم نقاط دور دست استان صورت گرفته است و  بیش از ۲۵۰ تا ۳۰۰ نفر به طور مستقیم مشغول خدمت شده اند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.