سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراجا یکی از پایه‌ها و ستون‌های مستحکم برقراری نظم، امنیت و آرامش کشور

استاندار در دیدار با فرماندهان و مسئولان انتظامی استان به مناسبت هفته انتظامی فراجا گفت:فراجا یکی از پایه‌ها و ستون‌های مستحکم برقراری نظم، امنیت و آرامش کشور است.

یوسف نوری" استاندار مازندران در دیدار با فرماندهان و مسئولان انتظامی استان به مناسبت هفته انتظامی فراجا، گفت: استانداری و سایر نهاد‌های دولتی، مکلف به حمایت از فراجا هستیم و می‌بایست نیروی انتظامی را در ماموریت‌ها و سختی‌ها حمایت و پشتیبانی کنیم.

او ضمن تبریک هفته انتظامی، لباس پلیس را مقدس دانست و افزود: نیروی انتظامی با جانفشانی و ایثارگری در تمامی عرصه‌های خطیر انقلاب بویژه صیانت از آرامش و امنیت کشور و نظم و انتظام جامعه و دفاع از مرز‌های ایران اسلامی در برابر شرارت‌های سوداگران حاضر بوده و با عزم و اراده راسخ و نهادن گوهر جان در کف اخلاص چونان نماد و نمودی از ایثار در میدان بزرگ پاسداری از اقتدار نظام جمهوری اسلامی به ایفای رسالت می‌پردازد.

استاندار مازندران گفت: فرماندهی انتظامی استان مازندران در سال جاری شهدای والامقام و گرانقدری را در راه تحقق وظایف خویش و حراست از آرمان‌های امام شهدا و شهیدان عزیز میهن اسلامی تقدیم انقلاب نموده است که یاد و خاطره همه این سروقامتان ایران اسلامی و خصوصاً شهید "پوریا عبادی" که در مهر ماه سال جاری در مبارزه با سارق مسلح در شهرستان چالوس به شهادت رسید را گرامی می‌داریم.

او با اشاره به شعار هفته انتظامی "پلیس هوشمند، مردم قانون مندار" افزود: در بحث زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات در استان اقداماتی در حال صورت گرفتن می‌باشد و در بحث کنترل و ارتقاء ابزارها، سیستم‌های دوربین‌های هوشمند در برخی از شهرستان‌ها نصب شد.

این مقام عالی دولت در استان مازندران با بیان اینکه خدا را شاکریم که امنیت بسیار خوب و مثال زدنی در استان شاهد هستیم و این نشان از درایت و برنامه ریزی سردار مفخمی فرمانده زحمتکش و ولایی انتظامی استان و سایر همکاران می‌باشد، گفت: از تلاش‌ها و جانفشانی‌های تک تک این عزیزان در راه رسالت خطیر خویش صمیمانه قدردانی می‌نمایم و از خداوند بزرگ برای مجاهدان عرصه نظم و امنیت و صیانت از اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران، توفیق و فتوحات مستمر مسالت دارم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.