سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقال بیش از ۱۳ میلیارد متر مکعب گاز از طریق منطقه هشت عملیاتی

 سرپرست منطقه هشت عملیات انتقال گاز ایران گفت: مقدار گاز انتقالی از طریق تاسیسات و خطوط لوله این منطقه جهت مصارف خانگی، نیروگاه ها، صنایع و صادرات در نیمه نخست امسال ۱۳ میلیارد و ۶۱۳ میلیون متر مکعب بود.

 زارع گفت: گاز طبیعی به عنوان یک سوخت پاک، ایمن و پایدار نقش مهمی در تامین انرژی مورد نیاز صنایع، نیروگاه‌ها و منازل دارد و با افزایش میزان گاز انتقالی علاوه بر تامین نیاز روز افزون مصرف کنندگان گامی مهم در جهت کاهش آلودگی هوا و حفظ محیط زیست برداشته شده است.

وی گفت: با توجه به افزایش مصرف گاز در فصول سرد سال حفظ پایداری انتقال گاز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته توانسته ایم این مهم را محقق سازیم و به تعهدات خود در قبال مشتریان عمل کنیم.

زارع گفت: سال گذشته ۳۱ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی از طریق تاسیسات و خطوط لوله این منطقه انتقال یافت که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱ حدود سه میلیارد مترمکعب کمتر بود.

وی با ابراز امیدواری به تداوم این روند گفت: با همدلی و تلاش مضاعف می‌توانیم در آینده نیز به موفقیت‌های بزرگتری دست یابیم و سهم خود را در انتقال پایدار، ایمن و بهره ور انرژی کشور بیش از پیش ایفا کنیم.

برچسب ها: گاز طبیعی ، مصرف گاز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.