سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراکز علمی کاربردی موظف به تضمین اشتغال هستند

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: زمانی موفق هستیم که پاسخگوی بازار کار باشیم و دانشجویان شاغل داشته باشیم.

حسین بلندی، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در نشست خبری که به مناسبت سی و سومین سالگرد تأسیس این دانشگاه برگزار شد، مطرح کرد: در دانشگاه ما با استفاده از آموزش تئوری و حضور در کارگاه و کارخانه‌ها سعی می‌شود ضمن پرورش ذهنیت کارآفرینی در بین دانشجویان، دانش‌آموخته خودباور، متبحر و خلاق وارد بازار کار شود‌.

او با بیان اینکه امروز دانشگاه توسط بخش خصوصی دوره ها را برگزار می کند، گفت: وجه تمایز اصلی ما با سایر دانشگاه‌ها و سازمان‌هایی که در حوزه مهارت کار می‌کنند، استفاده از محل کار برای آموزش است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی با بیان اینکه آموزش غیرهدفمند حتی مهارتی را قبول نداریم، گفت: لازم است آموزش نیروی انسانی متخصص، ماهر و کارآمد متناسب با نیاز و حمایت از بیکاران برای افزایش توانمندی های آنان در جهت دسترسی به اشتغال پایدار به عنوان ماموریت توسط آموزش و پرورش و آموزش فنی انجام گیرد.

او از ایجاد واحد کاریابی تخصصی خبر داد و افزود: زمانی موفق هستیم که پاسخگوی بازار کار باشیم، دانشجویان شاغل باشند و دانشگاه اشتغال آفرین باشیم.

او با اشاره به اینکه دانشگاه علمی کاربردی نسبت به گذشته تغییرات و پیشرفت های زیادی داشته است، تاکید کرد: مراکز علمی کاربردی جدید موظف به تضمین اشتغال هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.