سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام ۸۰۰ مددجوی کمیته‌امداد خراسان‌جنوبی به عتبات عالیات

حدود ۸۰۰ مددجو‌ی زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در خراسان جنوبی امسال به زیارت عتبات عالیات مشرف شدند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام‌خمینی (ره) خراسان‌جنوبی گفت: حدود ۸۰۰ مددجو تحت حمایت این نهاد در استان امسال به زیارت عتبات عالیات مشرف شدند.

جمشید سورگی گفت: یکی از برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد امام‌خمینی (ره) اعزام مددجویان زیرپوشش به سفر‌های زیارتی از جمله زیارت کربلای حسینی و مشهد مقدس است که با هدف توانمندسازی فرهنگی و تجدید قوا و نشاط معنوی مددجویان تحت حمایت انجام می‌شود.

وی با اشاره به اعزام حدود ۸۰۰ مددجوی تحت حمایت این نهاد به زیارت عتبات عالیات از ابتدای امسال افزود: با توجه به اقدامات انجام شده در اربعین امسال، تعداد ۷۶۴ نفر از مددجویان مورد حمایت این نهاد به مراسم پیاده روی اربعین حسینی اعزام شدند. 

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با اشاره به پرداخت کمک هزینه و ارائه تسهیلات به متقاضیان برای اعزام افراد به زیارت اربعین افزود: از تعداد ۷۶۴ نفر مددجو اعزامی به زیارت اربعین ۹۷ نفر به عنوان زائر اولی و ۴۰ نفر نوجوان بودند.

به گفته سورگی بیش از ۳۵ نفر از مددجویان هم در قالب کاروان از طریق مراکز نیکوکاری به این سفر معنوی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه هم اکنون تعداد زیادی از مددجویان هستند که آرزوی شرکت در سفر‌های زیارتی از جمله زیارت کربلای حسینی و مشهد مقدس را در دل دارند گفت: این افراد بر همین اساس و در قالب طرح شوق زیارت با اختصاص اعتبارات فرهنگی و همچنین همراهی و حمایت خیران به اماکن زیارتی اعزام خواهند شد
 

برچسب ها: اعزام ، عتبات عالیات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.