سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراسم افتتاح مرکز جامع اطلاع‌رسانی برخط پلیس راهور تهران بزرگ

امروز چهارشنبه ۱۸ مهرماه مرکز جامع اطلاع‌رسانی برخط پلیس راهور تهران بزرگ افتتاح شد.

امروز چهارشنبه هجدهم مهرماه، مرکز جامع اطلاع‌رسانی برخط پلیس راهور تهران بزرگ با حضور فرماندهان و مقامات ارشد پلیس راهور تهران بزرگ در محل پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت افتتاح  شد.

هدف از راه‌اندازی این مرکز، اطلاع‌رسانی سریع و به‌روز در خصوص اخبار ترافیکی و حوادث مرتبط با پلیس راهنمایی و رانندگی به شهروندان تهرانی است. مرکز مذکور با بهره‌گیری از سامانه‌های پیشرفته، امکان ارائه اطلاعات ترافیکی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به ساکنان تهران فراهم می‌کند.

در این مراسم، سیدتیمور حسینی، رئیس پلیس راهور فراجا، سردار مصدق، جانشین پلیس تهران، سرهنگ سیدابوالفضل موسوی‌پور، رئیس پلیس راهور پایتخت و جمعی از مقامات ارشد حضور خواهند داشت.

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور در ادامه مراسم اظهار کرد: ایجاد مرکز جامع حاصل اتاق فکر ماموران ما در سال گذشته بود که در این راه، مطالعات تطبیقی با سایر کشور‌ها انجام شد و باید گفت که در پلیس خاورمیانه، مرکز جامع اطلاع‌رسانی برخط پلیس راهور تهران بزرگ اولین مرکزی است که افتتاح و راه‌اندازی شده است.

او تصریح کرد: در این مرکز تصادف، ترافیک و خرابی ماشین، آب گرفتگی معابر و تمام اطلاعات به صورت برخط به مردم ارائه می‌شود.

موسوی پور ادامه داد: از اسفند سال گذشته این سامانه به صورت آزمایشی شروع بکار کرده و ایرادات آن مرتفع و امروز افتتاح رسمی آن انجام شد.

خبرنگار: عطیه رضایی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.