سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نصب کتیبه در روستای گردشگری بیشه

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان از نصب کتیبه معرفی و خوش آمد گویی در روستای گردشگری بیشه با شعار روستای بیشه، پیوندگاه رود و ریل خبر داد.

 حجت اله عباسیان امروز صبح در حاشیه بازدید از روستای بیشه اظهار کرد: نصب کتیبه معرفی روستای بیشه توسط اداره کل بنیاد مسکن لرستان با همکاری اداره کل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان باهدف معرفی بیشتر این روستای هدف گردشگری و ارائه خدمات به گردشگران و مسافران انجام شده است.

وی بیان کرد: در راستای معرفی روستای بیشه و ثبت جهانی این روستا در فهرست بهترین دهکده‌های جهانی گردشگری، اداره کل بنیاد مسکن استان با همکاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اقدام به ساخت و نصب کتیبه معرفی روستا با شعار روستای بیشه، پیوندگاه رود و ریل کرد.

معاون گردشگری لرستان گفت: کتیبه یاد شده جهت خوش آمد گویی به گردشگران داخلی و خارجی روستای بیشه به ۳ زبان ساخته شده است.

روستای گردشگری مسیر در کنار راه‌آهن سراسری تهران به جنوب و در کنار ایستگاه راه‌آهن و آبشاری به همین نام در ۶۰ کیلومتری خرم‌آباد قرار گرفته است.

آبشار بیشه چهل و هشتمین اثر ملی است که توسط سازمان میراث‌فرهنگی در ۲۷ اسفند ۱۳۸۷ در فهرست میراث طبیعی ایران قرار گرفت.

در بالای آبشار، روبروی ایستگاه، چشمه‌های پر آب متعددی دیده می‌شود که پس از گذشتن از ایستگاه قطار، آبشار بیشه را تشکیل می‌دهند، به علت هم‌جواری این آبشار با چندین مجموعه زیبا همچون جنگل‌های پهناور بلوط، روستای بیشه و چشم‌انداز ایستگاه راه‌آهن می‌توان آن را یک منطقه گردشگری مناسب دانست.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.