سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واگذاری ۳۴۳ اشتراک رایگان گاز در استان مرکزی

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی از واگذاری ۳۴۳ اشتراک رایگان به مددجویان، اماکن مذهبی و ایثارگران استان مرکزی در ۶ماهه نخست سال ۱۴۰۳ خبر داد.

 مهدی کمال‌آبادی فراهانی با بیان این مطلب گفت: در راستای حمایت از خانواده‌های کم‌برخوردار، رفع محرومیت‌زدایی، تکریم اقشار ایثارگر و کمک به اماکن فرهنگی و مذهبی در ۶ماهه نخست سال ۱۴۰۳ تعداد ۳۴۳ اشتراک رایگان واگذار شد.

 وی با اشاره به این که این اقدامات در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی انجام می‌شود، عنوان کرد: در این بازه زمانی،۳۴ مورد اشتراک رایگان به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد،۲۰ مورد به مددجویان سازمان بهزیستی و تعداد ۲۸۳ اشتراک رایگان به خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان اختصاص یافت، همچنین تعداد شش اشتراک نیز به اماکن مذهبی از جمله مساجد، خیرین مدرسه‌ساز، حسینیه‌ها و حوزه‌های علمیه واگذار شد.

 مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی در پایان، با تأکید به معاف بودن تنها یک‌مرتبه از پرداخت حق انشعاب، ویژه متقاضیان واجد شرایط دریافت اشتراک رایگان گاز، گفت: مددجویان نهاد‌های حمایتی که تاکنون از امتیاز و اشتراک رایگان گاز بهره‌مند نشده‌اند، می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از دستگاه متولی و ارائه آن در زمان اشتراک‌پذیری، صرفاً یکبار از واگذاری امتیاز کنتور و اشتراک رایگان گاز استفاده کنند.

برچسب ها: اشتراک گاز ، رایگان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.