سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری دوره‌های تخصصی نماز در مدارس و دانشگاه‌ها

دبیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری گفت: برگزاری دوره‌های تخصصی نماز در مدارس و دانشگاه‌ها از مهمترین برنامه‌های این ستاد در راستای ترویج اقامه نماز اول است.

محمد کریمی در تشریح برنامه‌ها درخصوص ترویج اقامه نماز اول وقت اظهارکرد: گسترش برنامه‌های آموزشی، برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی ویژه گروه‌های موثر جامعه از جمله بازاریان، کارگران و رانندگان، برگزاری نشست‌های تخصصی ویژه دانشجویان و توانمندسازی اولیای دانش‌آموزان از دیگر برنامه‌های در دستور کار این ستاد است.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون اعتباری از محل منابع استانی به حوزه نماز و مهدویت اختصاص نیافته است گفت: انتظار می‌رود در توزیع اعتبارات توجه بیشتری به بحث مهم نماز شود.

دبیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اقامه نماز در محلات استان به همت سپاه قمر بنی‌هاشم (ع)، برگزاری میزگرد‌های تخصصی با حضور استادان استانی، طرح ملی درست‌خوانی نماز و نشست‌های یاوران نماز در سراسر استان از دیگر برنامه‌های استان در راستای ترویج فرهنگ اقامه نماز اول وقت است.

کریمی یادآور شد: انتظار می‌رود شهرداری شهرکرد نیز در خصوص اقامه نماز در پارک‌ها و تفجرگاه‌های استان به ویژه در فصل تابستان محل مناسبی را فراهم کند.

برچسب ها: نماز ، مدارس ، دانشگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.