سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئولان و مدیران در ترویج مسائل دینی پیش‌قدم باشند

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: مسئولان و مدیران استان در ترویج، تعظیم و بزرگداشت شعائر دین نظیر نماز و زکات پیش‌قدم باشند تا بتوان با تبلیغ عملی دیگر افراد جامعه را برای اجرای هرچه بهتر این شعائر همراه کرد.

حجت‌الاسلام سید ابوالحسن فاطمی در نشست شورای اقامه نماز و زکات اظهارکرد: بزرگداشت شعائر الهی نشانه تقوای قلب است و اگر کسی بخواهد ایمانش در فراز و نشیب حوادث محفوظ بماند باید تا می‌تواند در تعظیم و بزرگداشت و تکریم شعائر دین بکوشد.

وی ادامه داد: در همین راستا وظیفه و رسالت متولیان امر، مسوولان و مدیران جامعه اسلامی سنگین‌تر از سایر افراد جامعه است و اگر این گروه بتوانند به خوبی احکام الهی را پیاده و شعائر دین را گرامی بدارند سایر افراد جامعه نیز با آنها همراه می‌شوند.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: توصیه می‌شود تا دستگاه‌های اجرایی استان از امکاناتی که در اختیار دارند در راستای ترویج بیش از پیش اقامه نماز اول وقت و پرداخت زکات بهره‌گیری کنند.

فاطمی افزود: در هر قشر و صنفی اگر مدیران آنها نسبت به اجرا و بزرگداشت شعائر دین پیش‌قدم باشند سایر افراد هم در این خصوص همراهی و مشارکت می‌کنند.

 

برچسب ها: اقامه نماز ، زکات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.