سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارشناس مسائل غرب آسیا:

صهیونیست‌ها با بحران موجودیتی مواجه شده‌اند

بیگی گفت: اکنون بعد از ۳۶۸ روز از جنگ در غزه صهیونیست‌ها نتوانسته‌اند در میدان روند رو به رشدی داشته باشند و به موفقیت برسند.

بیگی، کارشناس مسائل غرب آسیا در گفت‌وگو با شبکه خبر در ارتباط با ترور‌ها و بمباران جنایتکارانه صهیونست‌ها در قبال جبهه مقاومت گفت: این اقدام در راستای همان نظم نوینی است که صهیونیست‌ها با روندی می‌خواهند آن را پیش ببرند و در راستای منهدم کردن و از بین بردن شبکه محور مقاومت از آن استفاده می‌کنند.

وی گفت: هر جایی که محور مقاومت وجود دارد فشار را وارد می‌کند چرا که اکنون بعد از ۳۶۸ روز از جنگ، صهیونیست‌ها نتوانسته‌اند در میدان روند رو به رشدی داشته باشند و به موفقیت برسند.

بیگی افزود: درست است که  خیلی از این فرماندهان از سرمایه‌های جبهه مقاومت هستند اما موضوع آن است که صهیونیست‌ها دچار بحران هویتی و موجودیتی شده‌اند و نمی‌توانند از ظرفیت‌هایی که سرمایه گذاری کرده‌اند استفاده و با این ترو‌ها می‌خواهند به جلو فرار کنند و شبکه محور مقاومت را نابود تا فشا را کنترل کنند.

این کارشناس غرب آسیا گفت: تا شعاع ۳۰ کیلومتری صهیونیست‌ها با عملیات حزب الله خالی از سکنه شده و این آوارگی شهرک‌نشین‌ها شرایط بدی برای صهیونیست‌ها پیش آورده است و فشار سنگینی بر صهیونیست‌ها وارد شده است. 

بیگی ادامه داد: صهیونیست‌ها می‌خواهند با ترو‌ها ساختار را مورد تهدید قرار دهند تا بتواتند اقدامات خود را عملی کنند.

وی تاکید کرد: نگاه باید به سمتی باشد که بدانیم صهیونیست‌ها بخشی از آمریکایی‌ها در منطقه هستند. آمریکایی ها آن اقداماتی که می‌خواهند در منطقه انجام دهند را با کمک صهیونیست‌ها پیش می‌برند.

بیگی تاکید کرد: مسیر طوفان الاقصی را که نگاه کنیم، مشاهده می‌کنیم که در میانه جنگ هستیم. با تبلیغات رژیم صهیونیستی و بمبارانی که دارند به دنبال فشار‌های روانی هستند و می‌خواهند باعث ناراحتی عمومی شوند.

وی گفت: اینکه صهیونیست‌ها فکر می‌کنند با ترور می‌توانند شکست‌های خود را بپوشانند، فکر غلطی است و فکر می‌کنند با بمباران و ترور می‌توانند شبکه مقاومت و ما را تحت تاثیر قرار دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۲۴ ۱۸ مهر ۱۴۰۳
از روز اول هویت نداشتند
همشون باید به کشور متبوع شون برگردند