سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش‌ها به سالروز عملیات طوفان الاقصی در شبکه‌های اجتماعی

برخی چهره‌ها و کاربران در شبکه‌های اجتماعی به مناسبت سالروز عملیات طوفان الاقصی در صفحه‌های شخصی خود مطالبی منتشر کردند.

 در ۷ اکتبر سالروز عملیات طوفان‌الاقصی کاربران شبکه‌های اجتماعی در توئیت‌هایی از این عملیات تاریخی مقاومت فلسطین و نتایج و دستاورد‌های یک‌ساله آن نوشتند. کاربران این عملیات را عملیاتی موفق نامیدند که توانست آینده جریان مقاومت را تغییر دهد و در جاده‌ای جدید قرار دهد که ان‌شاءالله به پیروزی نهایی جبهه مقاومت و نابودی رژیم‌صهیونیستی می‌انجامد. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را مرور کرده‌ایم. 
  
 محمدباقر قالیباف:
عملیات طوفان‌الاقصی یک شکست غیرقابل ترمیم برای رژیم‌صهیونیستی بود. مجاهدان فلسطینی در پی قریب ۸۰ سال اشغال، آوارگی و نسل‌کشی، توهم امنیت را به ترس پایدار برای اشغالگران تبدیل کردند. اجازه ندهید ظلمی را که حتی پیش از روز نکبت۱۹۴۸ آغاز شده از میانه تاریخ روایت کنند.

مصطفی گرجی:
‏۷ اکتبر آغازی بر پایان رژیم‌صهیونی بود و ان‌شاءالله به زودی زود این پروسه کامل میشه، اما نباید فراموش کرد جنایات رژیم جعلی صهیونی ۷۰سال قدمت داره! ‎#۷ اکتبر ‎#طوفان‌الاقصی

 سیدمهدی نیازی:
با عملیات ‎طوفان الاقصی شکست اسرائیل دیگر قابل ترمیم نیست و لکه ننگ جنایات ‎اسرائیل بر چهره تاریخ معاصر باقی ماند. قطعاً خون بیش از ۴۰هزار شهید مظلوم فلسطینی و لبنانی و آه زنان و کودکان مظلوم، سگ هار امریکای جنایتکار را نابود می‌کند. ‎#۷ اکتبر

 الهام عابدینی:
دور جدید نسل‌کشی علیه مردم فلسطین پس از ۷ اکتبر باعث شد فراموش کنیم طوفان‌الاقصی چه پیامد‌های مثبتی داشت؛ عملیاتی که «شکستی ترمیم‌ناپذیر» برای رژیم بود. از تأثیر منفی بر اقتصاد رژیم تا آگاهی افکار عمومی درباره فلسطین.

محمدجواد اخوان:
یک‌سال است دیوار خانه غصبی‌شان تَرَک برداشته و این شکاف‌ها روزبه‌روز بازتر می‌شود. ‎#طوفان الاقصی ‎#۷ اکتبر

نوید کمالی:
عملیات ۷ اکتبر، نقطه عطف تاریخی در خاورمیانه است که هم اسرائیل و هم ایران عزیزمان را به فصل جدیدی از کنش‌ورزی برد. تحولات و نتایج آن، آینده سیاسی و امنیتی منطقه را به گونه‌ای بنیادین بازتعریف و نقش بازیگران منطقه‌ای و جهانی را از نو تعیین خواهد کرد. ‎#طوفان‌الاقصى

 امیرعلی ابوالفتح:
تحقیقات دانشگاه براون نشان می‌دهد امریکا از بعد از آغاز طوفان‌الاقصی در یک سال پیش حدود ۱۸ میلیارد دلار به اسرائیل کمک کرده است، یعنی روزی ۵۰ میلیون دلار و اسرائیل نیز با این پول، مشغول کشتار و ویرانی در سرتاسر منطقه غرب آسیاست. 

 کاربری با نام «اخ‌فی‌الله»:
الله اکبر! یک سال پیش در این ساعت عملیات بزرگ طوفان‌الاقصی آغاز شد. این روز بزرگ رو به همه دشمنان اسقاطیل و صهیونیسم و همه آزادگان جهان تبریک می‌گوییم. یاد و خاطره همه شهدای این نبرد تعیین‌کننده، خصوصاً عالم عامل عصر، مرد زمان، آیت‌الله شهید سیدحسن نصرالله رو گرامی می‌داریم.

محمد نصوحی:
صنعت توریسم اسرائیل فلج شد. سرمایه‌گذاری خارجی دچار ریزش شد. عادی‌سازی روابط منتفی شد. مهاجرت معکوس چندین برابر شد. وجهه نظامی، امنیتی و اطلاعاتی به فنا رفت. بیزاری مردم منطقه از رژیم به حد انفجار رسید، اینها رو اینقدر منتشر کنید تا برسه دست اونایی که میگن ‎طوفان الاقصی اشتباه بود.

محمدسعید احدیان:
۷ اکتبر پایانی بود بر روند فراموشی فلسطینیان که با پروژه عادی‌سازی روابط اسرائیل با کشور‌های منطقه همراه شده بود، اما بعد از این تاریخ، بسیاری از کشور‌ها، راه‌حل پایان کشتار را دودولتی‌شدن سرزمین فلسطینیان و جمهوری اسلامی ایران راه‌حل را تنها ‎رفراندوم از ساکنان سرزمین فلسطین می‌داند. مهم این است که دیگر مسئله احقاق حق فلسطینیان در صدر مطالبات کشور‌های دنیا قرار گرفته است که قبل از ۷ اکتبر۲۰۲۳ این هدف غیرقابل دستیابی بود.

منبع: روزنامه جوان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.