سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صادرات محصولات عشایری مورد توجه قرار گیرد

استاندار خوزستان با اشاره به لزوم توسعه صادرات محصولات عشایر و روستاییان استان به کشور‌های خارجی گفت: عشایر منبع و سرمنشاء تولید هستند.

علی اکبر حسینی محراب شامگاه سه شنبه در حاشیه چهارمین نمایشگاه توانمندی روستاییان و عشایر خوزستان که در محل نمایشگاه های بین المللی اهواز برگزار شد گفت: نمایشگاه امسال نسبت به سال گذشته از کیفیت بهتری برخوردار بوده و همین موضوع باعث افزایش استقبال مردم شده است.

او افزود: امیدوارم با اختصاص مکانی بزرگتر، این فرصت ایجاد شود تا همه دستاوردهای روستاها و عشایر مختلف استان در این نمایشگاه عرضه شود همچنین باید غرفه‌های بیشتری در اختیار عشایر و روستاییان قرار گیرد تا به تقویت این گونه نمایشگاه‌ها کمک شود.

استاندار خوزستان گفت: همه دستاوردهای عشایر و روستاهای استان از جمله کسب و کارهای خانگی باید عرضه شود تا مردم ضمن آشنایی با محصولات نسبت به خرید اقدام کنند.

وی به ارائه محصولات عشایر و روستاییان استان در بازارهای بیرون از استان و یا خارج کشور تاکید کرد و افزود: عشایر و روستاهای استان باید از طریق بازاریابی و تبلیغات اینترنتی به دنبال فروش محصولات خود در بازارهای خارجی باشند.

حسینی محراب تصریح کرد: استان خوزستان با داشتن تنوع فرهنگی و طبیعی و با جذب گردشگر، نقش مهمی در توسعه اقتصادی و اجتماعی منطقه و کشور ایفا کرده است.

برچسب ها: خوزستان ، عشایر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.