سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری آئین بزرگداشت روز جهانی پست در زرند

به مناسبت فرارسیدن ۱۷ مهرماه روز جهانی پست، با اهدای شاخه گل از زحمات رئیس و کارکنان اداره پست زرند تجلیل شد.

طی آیینی عبدالقائم ترابی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار و حجت الاسلام حجت هوشیاری مسئول وجوهات شرعیه دفتر امام جمعه زرند با حضور در محل اداره پست شهرستان زرند با اهدای شاخه گل از زحمات بی شائبه رئیس و کارکنان این اداره تجلیل شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام هوشیاری ضمن تبریک و گرامیداشت روز جهانی پست، طی سخنانی اظهار داشت: هفدهم مهرماه به عنوان روزجهانی پست فرصت مناسبی است تا زحمات و تلاش‌های کارکنان خدوم این شبکه را ارج نهاده و از آنان قدردانی کنیم.

وی افزود: بدون شک اهمیت وجود پست در سطح جامعه و نقش مهم آن در بهره وری ملی و رشد اقتصادی بر هیچکس پوشیده نیست؛ چرا که صنعت پست به دلیل داشتن توانمندی‌های فراوان، نقش مهمی در توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور ایفا می‌کند.

عبدالقائم ترابی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار نیز با تبریک روز جهانی پست به تمام خدمتگزاران صدیق این عرصه بیان داشت: کارکنان عرصه تلاش وسازندگی. اداره پست با تلاش‌های خستگی ناپذیرو شبانه روزی خود برای ارتباط بین المللی و آبادانی میهن اسلامی زحمت می‌کشند و همه ما همواره باید قدردان زحمات آن ها باشیم.


وی افزود: مردم به کارکنان پست، با اعتماد و اطمینان نگاه می‌کنند که این پشتوانه‌ای محکم برای این شبکه به شمار می‌رود و هیچ سازمان و یا دستگاهی تاکنون از آن برخوردار نبوده اند.

ترابی تصریح کرد: امیدواریم کار این عزیزان، که برای خدمت به خلق خدا، امانت و صداقت را سرلوحه کار خود قرارداده اند مورد رضای خدای متعال قرار گیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.