سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیستان و بلوچستان از افتخارات مدرسه سازی در کشور است

مدیر کل دفتر نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: سیستان و بلوچستان از افتخارات مدرسه سازی در کشور است.

پورگلیان  سمینار منطقه‌ای گروه ۸ دفاتر فنی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در سیستان و بلوچستان بر حضور خیرین در مدرسه‌سازی تأکید کرد.

پورگلیان ضمن اشاره به تأثیر خیرین در افزایش سرانه فضا‌های آموزشی گفت: گسترش فرهنگ کار خیر در مدارس استان از مسائل کلیدی است.

وی گفت: حضور خیرین نه تنها به تأمین فضا‌های آموزشی کمک می‌کند، بلکه با نهادینه کردن فرهنگ کار خیر در بین دانش‌آموزان، آینده‌ای روشن‌تر برای جامعه به ارمغان می‌آورد.

پورگلیان با اشاره به مشکلات آموزشی در سیستان و بلوچستان، از تلاش‌های نوسازی مدارس استان برای حل این معضلات تشکر کرد و گفت: ۶۰ درصد از مشکلات آموزشی کشور در این استان احساس می‌شود، اما ما به قوت و با تلاش مضاعف به دنبال رفع این مشکلات هستیم.

مدیر کل دفتر نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور بیان کرد: با توسعه کار مدرسه‌سازی و فرهنگ‌سازی، معضلات آموزشی در این استان به تدریج برطرف شود.

این سمینار با حضور استان‌های کرمان، خراسان جنوبی و یزد، به بررسی چالش‌ها و راهکار‌های موجود در زمینه نوسازی و توسعه فضا‌های آموزشی برگزار شد و به نقش کلیدی سیستان و بلوچستان در جهاد مدرسه‌سازی تأکید شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.