سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار:

مشکلات ارتباطات و اینترنت تفتان رفع شود

فرماندار تفتان گفت: با توجه به اهمیت گردشگری و حضور گسترده کوهنوردان، گردشگران و طبیعت گردان در این شهرستان، رفع مشکلات ارتباطات و اینترنت در دستور کار مسوولان مربوطه باشد.

علیرضا شهنوازان در حاشیه بازدید از بخش مرکزی تفتان اظهار کرد: روکش آسفالت راه گردشگری و ایجاد راه‌های دسترسی در مناطق روستایی و عشایری حاشیه تفتان از دغدغه‌های جدی مردم منطقه و گردشگران است.
وی بیان کرد: رونق دادن به صنعت مهم گردشگری و حمایت از سرمایه‌گذاران در دستور کار مسوولان دولتی بوده، اما فراهم کردن زیرساخت‌ها مهمترین ضرورت است.
بخشدار مرکزی تفتان نیز گفت: رفع مشکلات، آب، افت ولتاژ و توسعه برق، مرمت و لایروبی قنوات، اجرای طرح روستا مرکزی و سرویس دانش آموزان و تجهیز مدارس، تسطیح و بازگشایی معابر، کمبود دارو و پزشک، آرد و نان و عدم آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت از دغدغه‌های بسیاری از مردم این منطقه است.
نادر ابراهیمی افزود: در بازدید فرماندار از بخش مرکز تفتان مشکلات مردم احصا و دستورات لازم از سوی فرماندار صادر و مقرر شد نتیجه اقدامات در مدت زمان کوتاهی به اطلاع فرمانداری برسد.
وی ادامه داد: در حوزه دهیاری ها اقدامات ارزشمندی صورت گرفته و طرح های شاخصی به اجرا رسیده که بزودی مورد بهره برداری خواهند رسید.
بخشدار مرکزی خاش گفت: بهسازی و آسفالت معابر و سنگ فرش معابر از سوی بنیاد مسکن از دیگر اقدامات ارزشمند دولت در منطقه تفتان است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.