سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش تقریبی قیمت گوشت قرمز در استان یزد

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد گفت: قیمت گوشت قرمز در استان تقریبأ در چند هفته گذشته روند کاهشی داشته و قیمت در حدود ۶۵۰ هزار تومان برای مصرف کننده بوده است.

پاکدل مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد در نشست ستاد تنظیم بازار استان به میزبانی شهرستان مهریز گفت: در نشست ستاد تنظیم بازار استان یزد، به طور خاص مسائل شهرستان مهریز نیز مورد بررسی قرار گرفت.

 وی ادامه داد: شهرستان مهریز از مهمترین شهرستان‌های تولید کننده مواد پروتئینی در استان محسوب می‌شود و قیمت محصولات پروتئینی و مواد غذایی در شهرستان مهریز، تأثیر مثبتی بر قیمت‌های استان دارد.

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد، تصریح کرد: در این نشست قیمت محصولاتی مانند تخم مرغ، شیر، گوشت قرمز و گوشت مرغ مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

پاکدل اظهار داشت: پایش دقیق سکو‌های تنظیم بازار از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 وی در ادامه به مصوبات این نشست اشاره و اعلان داشت: برگزاری نمایشگاه عرضه محصولات برای دسترسی بهتر مردم به کالا‌هایی با قیمت مناسب تر، بررسی تمامی اقلام در بازار و رصد کمبود کالا‌ها و روند قیمت گذاری و قیمت‌ها و نظارت دقیق‌تر بر نانوایی‌ها از مصوبات دیگر این نشست بود.

پاکدل به قیمت گوشت قرمز در استان یزد هم اشاره و تصریح کرد: قیمت گوشت در استان تقریبأ در چند هفته گذشته روند کاهشی داشته و قیمت آن در محدوده ۶۵۰ هزار تومان برای مصرف کننده بوده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.