سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۸ هزار کیلومتر شبکه گاز در آذربایجان‌غربی نشت‌یابی شد

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی گفت: طی نیمه نخست امسال بیش از ۸ هزار کیلومتر از شبکه گاز استان شامل خط انتقال، توزیع و علمک مورد نشت‌یابی قرار گرفت تا از بروز خسارت در فصل سرد سال جلوگیری شود.

علیرضا شیخی مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی گفت: طی این بازرسی‌ها ۲۱۰ مورد نشتی از سوی واحد بازرسی شرکت گاز آذربایجان‌غربی کشف شد که این تعداد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش چندانی نداشته است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه طی نیمه نخست امسال، ۶۵۰ مورد درخواست بازرسی کالا ثبت شده، اضافه کرد: از این تعداد ۶۳۵ مورد آن انجام شده و مابقی نیز در دست اجرا است.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی با اشاره به تست‌های مقاومت نشتی انجام گرفته، ادامه داد: طی این مدت ۱۲۵ مورد تست مقاومت نشتی انجام شده که میزان آن ۶۴۰ کیلومتر بوده است.

شیخی اظهار کرد: طی نیمه نخست امسال‌، ۱۹۸ مورد بازرسی از ایستگاه‌های تقلیل فشار و ۴۱ مورد بازرسی از ایستگاه‌های حفاظت از زنگ استان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه درصد برخورداری خانوار‌های روستایی استان از گاز طبیعی در استان به ۸۶ درصد رسیده است، گفت: در صورت اتمام پروژه‌های در دست اجرا تا پایان سال‌جاری، میزان برخورداری به بیش از ۹۰ درصد خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی افزود: در صورت اتمام همه پروژه‌های گازرسانی روستایی، ۹۷ درصد خانوار روستایی استان از گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

برچسب ها: شبکه گاز ، نشت یابی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.