سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش ۱۷ درصدی تلفات ناشی از حوادث رانندگی در شیراز

رئیس‌پلیس راهور استان فارس از کاهش ۱۷ درصدی تلفات ناشی از حوادث رانندگی در شیراز طی امسال خبر داد.

صادق سلیمی در دیدار با معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز ضمن ابراز خرسندی به عملیات غرورآمیز وعده صادق ۲ که موجب شکست رژیم غاصب صهیونیستی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی شد، هفته فراجا را تبریک و پلیس راهور را با مجموعه بزرگ شهرداری شیراز همراه و همدل دانست.

او تصریح کرد: امسال در راستای تعاملات و اقدامات اثربخش در حوزه ایمنی شهری و پایش تصویری کاهش ۱۷ درصدی تلفات ناشی از حوادث رانندگی را داشتیم که این مهم نتیجه تلاش‌های شبانه‌روزی شهرداری و پلیس بود، همچنین با ساماندهی، ایمنی‌سازی و نصب دوربین، توسط شهرداری در کمربندی جنوب شیراز و برخورد قاطع با تخلفات رانندگی توسط پلیس راهور آرامش و ایمنی برای شهروندان در این مسیر محقق شد.

سلیمی بیان کرد: با توجه به دغدغه پلیس در خصوص سرویس مدارس و روان سازی ترافیک مجموعه حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز با ساماندهی سرویس‌های مدارس و فعال‌سازی ۹۵ درصد دوربین‌ها و سامانه‌های نظارتی، یک انقلاب را رقم زد و این مهم با کاهش ترافیک سال تحصیلی کاملا مشاهده شد. 

 رئیس پلیس راهور شهرستان شیراز نیز در این نشست، تأمین ایمنی را یکی از مباحث ایجاد آرامش برای مردم عنوان کرد و گفت: ارتباط شهرداری و پلیس راهور در ساختن شهری ایمن همراه با آرامش هرگز پوشیده نبوده و جای تقدیر و تشکر دارد.

 حمید کریمی اظهار کرد: مجموعه شهرداری شیراز به واسطه حضور همیشگی و اقدامات ویژه در عمران آبادانی که جنبه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، ایمنی و ... را در بر می‌گیرد آرامش و آسایش شهروندان را در اولویت امور خود قرار داده است.

او به همراهی مجموعه حمل و نقل و ترافیک با پلیس راهور در جلب رضایت شهروندان اشاره و تصریح کرد: قطعا این تلاش دو جانبه در داشتن شهری آرام توأم با پیشرفت و آبادانی تأثیر بسزایی در نشاط اجتماعی در نزد مردم خواهد داشت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.