سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از عروسک‌های غول پیکر در زاهدان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با روز جهانی کودک شادپیمایی و آیین رونمایی از چهار عروسک غول پیکر این کانون در زاهدان انجام شد.

محمدرضا سالاری  اظهار کرد: شادی در دوران کودکی از بروز بسیاری از مشکلات در بزرگسالی پیشگیری می‌کند و با توجه به اینکه ابزار نشاط آفرین برای کودکان در استان، محدود است، پیش‌بینی شد که چنین ظرفیتی را برای مخاطبان‌مان ایجاد کنیم.

وی عنوان کرد: شادی و نشاط مسیری به سوی روابط اجتماعی قوی پیش روی کودکان ما قرار می‌دهد و کودک شاد، ارتباطات اجتماعی بهتری برقرار می‌کند و در بزرگسالی اعتماد به نفس بالاتری خواهد داشت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان این عروسک‌ها را متعلق به همه‌ کودکان استان دانست و گفت: برای استفاده‌ بهینه از عروسک‌های غول پیکر برنامه ریزی شده و گروه همکاران آموزش‌دیده‌ ما در اجرای برنامه در جشنواره‌ها و دیگر فعالیت‌های مربوط به حوزه‌ کودک حضور خواهند داشت و شادی و نشاط را به کودکان سراسر استان هدیه خواهند داد.

وی گفت: برای ما هر روز، روز کودک است و به همین خاطر تمام تلاش ما این است که با موثرترین ابزارهای جذب(مربیان توانمند، کتاب‌ها، بازی‌ها و سرگرمی‌ها و محتوایی) و رشد(زبان ایران، انجمن‌ها، باشگاه‌ها، مراکز تخصصی سفالگری و نجوم، مرکز علوم و فناوری)، بهترین‌ها را برای شما تدارک ببینیم و ارایه کنیم.

سالاری بیان کرد: نسخه‌ تربیتی مورد نظر ما در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، برگرفته از تعالیم اسلام، قرآن و انقلاب اسلامی است که در قالب بیانیه گام دوم انقلاب و سند تحول بنیادین بیان شده و فعالیت‌های ما هم برهمین اساس برنامه ریزی شده است.

وی ادامه داد: ما این خدمات را برای همه‌ کودکان و نوجوانان می‌خواهیم و به همین دلیل برای فرزندان شهدا، کودکان بیمار، کودکان بد سرپرست برنامه ریزی‌های خوبی انجام شده است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.