سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید استاندار گیلان از مجموعه خیریه کودکان

استاندار گیلان گفت: خدمات موسسات نگهداری کودکان بدسرپرست و بی سرپرست برای همیشه ماندگارست.

هادی حق‌شناس  به مناسبت هفته ملی کودک در جمع کودکان بدسرپرست و بی سرپرست سه موسسه خیریه در رشت اظهار کرد: خدمات خیرین و نیکوکاران در موسسات خیریه همواره در اذهان خدمت گیرندگان باقی می‌ماند و هرگز از یاد آنها نمی‌رود.

وی با بیان اینکه برخی شغل‌ها از جمله فعالیت در موسسات خیریه و خدمات رسانی به انسان‌های نیازمند همواره ماندگارست اضافه کرد: افراد در برخی از شغل‌ها بعد از دوری از آن حرفه از یادها می‌روند و کسی از آنها یاد نمی‌کند؛ اما خدمات فعالان موسسات خیریه همواره در ذهن خدمت گیرندگان ماندگارست.

وی تصریح کرد: چه بسا کودکان در این مجموعه‌ها پس از بزرگ شدن به سراغ آنها می‌روند و این نشان از ماندگاری خدمات نهادهای خیریه است.

نماینده عالی دولت در گیلان بیان کرد: به یقین، نه حدس  و احتمال، در بین کودکان بی سرپرست و بدسرپرست کسانی در آینده به جایگاهی خواهند رسید که می‌توانند کشور، استان و شهر را بسازند؛ ممکن است از بین این کودکان پزشک بسیار حاذق و مهندس ماهر تربیت شود یا در عرصه کارهای خیر ورود کنند.

وی در این نشست ضمن قدردانی از کارکنان مجموعه موسسات خیریه کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست گیلان اضافه کرد: خدمات رسانی به کودکان بدسرپرست و بی سرپرست کار خیرخواهانه و برخواسته از دل است.

نشست صمیمی استاندار گیلان با کودکان و کارکنان سه موسسه خیریه نگهداری کودکان بی سرپرست و بدسرپرست به مناسبت هفته ملی کودک برگزار شد، در این سه موسسه در مجموع ۱۸ نفر از نوباوگان در گروه سنی ۳ تا ۶ سال نگهداری می شوند.

۱۴ تا ۲۰ مهرماه هفته ملی کودک نام گرفته‌است؛ «برای خانواده کودکان، برای آینده‌ای امن‌تر و آرام‌تر»، «برای محیط زیست کودکان، برای آینده‌ای پاک‌تر و سالم‌تر»، «برای رشد و شکوفایی کودکان، برای آینده‌ای پیشرفته‌تر»، «برای شنیده‌شدن کودکان، برای آینده‌ای مسئولانه‌تر»، «برای برابری کودکان، برای آینده‌ای عادلانه‌تر»، «برای هویت کودکان، برای آینده‌ای روشن‌تر» و «برای رفاه کودکان، برای آینده‌ای با کیفیت و آسایش بالاتر» روز شمار هفته ملی کودک است.

 

برچسب ها: کودکان ، استاندار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.