سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

نظام مجامع بین المللی تحت سیطره و نفوذ صهیونیست‌ها قرار دارند

سردار سلیمانی گفت: این قتل عام‌هایی که شما امروز مشاهده می‌کنید توسط صهیونیست‌ها انجام می‌شود در دوره جنگ‌های صلیبی مکرر تکرار شد.

سردار سلیمانی در نخستین اجلاسیه بین المللی شهدا و رسانه‌های محور مقاومت در شیراز  که با حضور مسئولان کشور در حال برگزاری است، گفت: روزانه خانه و کاشانه فلسطینی‌ها غصب شده، روزانه خانه‌های آنها تخریب شده و روزانه آنها به سمت اردوگاه‌ها کوچانده شدند.

او ادامه داد: روزانه آنها از کشور خودشان و سرزمین مادری خودشان نفی بلد شدند و به کشور‌های دیگری کوچ داده شدند و بیرون رانده شدند و مجبور شدند به کشور‌های عربی یا حتی خارج از سرزمین‌های عربی بروند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه اینها مسئله‌ای نیست که از عملیات طوفان الاقصی شروع شده باشد اضافه کرد: زورمداران عالم از ابتدا به دنبال تصرف «بیت المقدس» بودند.

او با بیان اینکه در یک مرحله قبل از تاریخ معاصر جنگ‌های صلیبی را به راه انداختند افزود: چیزی حدود بیش از دو قرن جنگ‌های صلیبی طول کشید. طراحی جنگ‌های صلیبی توسط یهودیان انجام شد، زورمداران اروپایی به میدان آمدند در اولین لشکرکشی بیش از یک میلیون نفر را به سمت سرزمین‌های اسلامی حرکت دادند.

این مقام ارشد نظامی یاد آور شد: این قتل عام‌هایی که شما امروز مشاهده می‌کنید توسط جنایتکار‌ترین آدم‌های دنیا صهیونیست‌ها انجام می‌شود در دوره جنگ‌های صلیبی مکرر تکرار شد. نظام بین‌الملل مجامع بین المللی تحت سیطره و نفوذ صهیونیست‌ها قرار دارند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه رسانه‌ها نقش ستایش برانگیزی در انعکاس واقعیت بزرگ مساله فلسطین و عملیات طوفان الاقصی داشتند افزود: ملت جهان امروز بیدار شدند. لبنان هم امروز برای آزادی فلسطین مقاومت می‌کند یعنی برای نجات بشریت. ما تحسین می‌کنیم مردمی که در اروپا به میدان آمدند و از مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه گفت:، اما دولت‌های اروپایی دولت انگلیس دولت فرانسه دولت آلمان و حکومت آمریکا که سردمدار سلطه‌گران عالم هستند به زودی توسط وجدان‌های بیدار جهان در دادگاه‌هایی که توسط ملت‌های آزادیخواه تشکیل می‌شود محاکمه خواهند شد. آنها باید در خصوص جنایت‌هایی که در طول یک صد سال اخیر و بیش از یک صد سال اخیر مرتکب شدند پاسخگو باشند.

 اجلاسیه بین المللی شهدای رسانه‌های محور مقاومت در شیراز با حضور فرمانده سازمان بسیج مستضعفین و اصحاب رسانه‌های محور مقاومت در شیراز برگزار شد.

در این مراسم که خانواده‌های معظم شهدای رسانه محور مقاومت حضور دارند، از خانواده‌های شهدای شاخص رسانه‌ای محور مقاومت تجلیل به عمل خواهد آمد.

نخستین اجلاسیه بین المللی شهدای رسانه‌های محور مقاومت در راستای دومین اجلاسیه کشوری ۱۵ هزار شهید استان فارس، امروز و همزمان با سالگرد طوفان الاقصی در دانشکده مهندسی شیراز از ساعتی پیش آغاز شده است.

 در این اجلاسیه ۱۴۷ خبرنگار داخلی و خارجی فعال در حوزه رسانه‌های محور مقاومت حضور دارند و قرار است در این برنامه از خبرنگاران فعال داخلی و خارجی در این عرصه و همچنین خانواده‌های شهدا، تقدیر شود.

 حضور خبرنگاران رسانه‌های مختلف کشور در کنار خبرنگاران بین المللی حاضر در این گردهمایی این پیام را به جهانیان مخابره می‌کند که اصحاب رسانه در گسترش پیام مظلومیت مردم فلسطین، مثل گذشته کنار هم خواهند بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.