سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح ایجاد قطار شهری تبریز_ آذرشهر جزو برنامه‌های راه آهن کشور است

مدیر عامل راه آهن کشور گفت:طرح ایجاد قطار شهری تبریز_ آذرشهر جزو برنامه‌های راه آهن کشور است و بر اساس پیگیری‌هایی که از طرف نمایندگان مجلس و مسئولان شهرستانی و استانی صورت میگیرد، این پروژه وارد فاز عملیاتی و اجرایی می‌شود.

ذاکری در نشست بررسی پروژه احداث قطار شهری تبریز_ آذرشهر با اشاره به اهمیت راه اندازی قطار تبریز آذرشهر در کاهش بار ترافیکی جاده‌ای و ایمنی مسافران گفت: امکانات زیر ساختی و اقدامات اولیه طراحی و مطالعاتی این طرح آغاز شده و با تخصیص دو رام قطار و ترد مستمر آن، می‌تواند روزانه ۶ هزار مسافر بین شهری را جابجا کند.
وی با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی، تولیدی و صنعتی شهرستان آذرشهر افزود: با توجه به ظرفیت بالای اقتصادی و تولیدی این شهرستان احداث انبار توشه در ایستگاه راه آهن شهید رهبری گوگان و یا سایر ایستگاه‌های راه آهن ضروری است و شرکت راه آهن راه از ظرفیت‌های سرمایه گذاری بخش خصوصی برای ایجاد انبار توشه حمایت می‌کند و زمین و سایر امکانات را در اختیار سرمایه گذاران و شرکت‌های حمل و نقل قرار می‌دهد.

مدیر عامل راه آهن کشور بر ضرورت ساماندهی و ایمن سازی پل راه آهن در شهر تیمورلو گفت: با توجه به حادثه خیز بودن پل راه آهن در بستر رودخانه گنبرف چای در شهر تیمورلو، این مکان باید بصورت کارشناسی مطالعه و مرتفع گردد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.