سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پایان چهل و یکمین نشست هیات اجرایی؛

هاشمی: برای مجمع عمومی کارشناسان خبره، نمایندگان مربیان و باشگاه‌ها مشخص شدند

چهل و یکمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک صبح امروز سه شنبه ۱۷ مهر ماه در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

دکتر سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک در خصوص مصوبات نشست امروز هیات اجرایی گفت: در ابتدای نشست آقای صدر رئیس آکادمی ملی المپیک در خصوص اقدامات صورت گرفته در آکادمی و همچنین موارد لازم برای زیرساخت‌های آن گزارش مبسوطی ارائه دادند که مورد توجه اعضا قرار گرفته و در ادامه سئوالاتی نیز مطرح گردید که رئیس آکادمی توضیحات جامعی ارائه داد و در خاتمه اعضای هیات اجرایی از عملکرد آکادمی ابراز رضایت کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، وی در ادامه گفت: پیرو دستور جلسه نشست قبلی هیات اجرایی دو نظام نامه پژوهشی و آموزشی کمیته ارائه گردید که پس از بررسی موارد لازم و نقطه نظرات ارائه شده در نهایت مورد تایید و تصویب قرار گرفت و تصمیم بر آن شد نظامنامه تعرفه‌های آموزشی و پژو هشی برای سال آینده یعنی ۱۴۰۴ بیست (۲۰) درصد افزایش یابد.

دکتر هاشمی تصریح کرد: در راستای ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر مقرر شد تا یک سایت مجزا برای آکادمی در این زمینه طراحی شود تا بر اساس اطلاعات و تصاویر به روز مندرج در آن، ارباب رجوع یعنی فدراسیون‌های ورزشی بتوانند از امکانات آکادمی استفاده کنند.

سخنگوی کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد، پنجاه و سومین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک ۱۳ آذر ماه سال جاری برگزار می‌شود که برای کارشناسان خبره اسامی ۷ نفر مطرح شد که در نهایت آقایان شروین اسبقیان، محمد رضا داورزنی، مهدی علینژاد و خانم‌ها طاهره طاهریان و مریم کاظمی پور انتخاب شدند و برای نمایندگان داوران و مربیان آقای حسن رنگرز و خانم مهروز ساعی انتخاب شدند.

دبیر کل کمیته ملی المپیک در ادامه ابراز داشت: در همین راستا باشگاه دانشگاه آزاد اسلامی و باشگاه نیروی زمینی بعنوان نمایندگان باشگاه‌ها انتخاب شدند که می‌بایست اسامی نمایندگان آنها بطور مکتوب برای حضور در مجمع به ما اعلام گردد و برای نمایندگان ورزشکاران نیز مقرر گردید کمیسیون ورزشکاران نمایندگان خود را طبق دستورالعمل کمیسیون که به تصویب می‌رسد به کمیته اعلام نمایند.

دکتر هاشمی در خاتمه گفت: خانم فرهادی زاد (نائب رئیس کمیته) و خانم مهرانی رئیس همبستگی المپیک گزارش خوبی از دوره آموزشی سفیران المپیک که در کرمانشاه برگزار گردید ارائه کردند که مورد توجه اعضای هیات اجرایی قرار گرفت و مقرر شد تا برگزاری چنین دوره‌هایی با محوریت فدراسیون‌های ورزشی افزایش یابد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.