سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح و کلنگ زنی ۳ طرح عمرانی در بخش یزدان آبادِ زرند

به مناسبت روز روستا سه طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر۳۰ میلیارد تومان در روستای فتح آباد از توابع بخش یزدان آبادِ زرند افتتاح و کلنگ زنی شد.

فرماندار زرند امروز به مناسبت روز روستا به همراه امام جمعه و بخشدار یزدان آباد و سایر مسئولین بخش از روستای فتح آباد از توابع بخش یزدان آباد شهرستان زرند بازدید و سه طرح عمرانی را افتتاح و کلنگ زنی کردند.

سیدرضاحسینی نژاد در حاشیه افتتاح این طرح‌ها با اشاره به امیدافزایی دولت به روستاییان، بازدید از روستا‌ها را موجب تقویت ارتباط و تعامل مردم با مسئولان دانست و گفت: حضور مسئولان در روستا‌ها و شنیدن مشکلات مردم، راهکاری مهم در حل مشکلات روستا‌ها است و ما این کار را در قالب برنامه‌ای تحت عنوان گردشگری تبیین ترسیم و عملیاتی کرده ایم. 

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی شهرستان به مطالبات و نیاز‌های اهالی روستا به منظور رفع مشکلات مردم این روستا در حوزه‌های مختلف پاسخ خواهند داد.

در پایان طرح‌های به شرح ذیل افتتاح  و کلنگ زنی شد:

افتتاح آسفالت راه روستایی به طول ۲ هزار متر و مساحت ۱۲هزارمترمربع با هزینه‌ای بالغ بر۵ میلیارد و پانصد میلیون تومان که ۲میلیارد و پانصد میلیون تومان آن از سوی خیر به طورکامل هزینه زیزسازی شده است و۳ میلیارد تومان سهم دولت بوده است.
 
کلنگ زنی پارک روستا به مساحت ۲هزارمترمربع با هزینه بالغ بر۳ میلیارد تومان از محل بودجه دهیاری و کلنگ زنی پروژه آب شرب به مسافت ۲۲ کیلومتر و خریداری آب چشمه از بالادست روستا با هزینه بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان از سوی خیرین (برادران محمدی) انجام شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.