سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رتبه برتر طلاب افغانستانی در اجلاس طلاب اهل قلم جامعة المصطفی

طلاب افغانستانی رتبه نخست آثار علمی، فرهنگی در اجلاس طلاب اهل قلم جامعة المصطفی را کسب کردند.

حجت الاسلام عباس یوسف نژاد، رئیس دبیرخانه اجلاس طلاب اهل قلم گفت: جامعة المصطفی العالمیه وظیفه تربیت طلاب غیر ایرانی را دارد و طلاب خارجی در مقاطع مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در این مرکز درحال تحصیل هستند و ما برای اینکه بتوانیم آثار این طلاب را جمع آوری و به نمایش گذاشته شود، اجلاس طلاب اهل قلم را برگزار نمودیم و از اوایل تیر ماه امسال فراخوانی را در بین طلاب جامعة المصطفی مقیم خراسان رضوی اعلام کردیم تا آثار عملی و فرهنگی خود را به دبیر خانه اجلاس ارسال کنند و در طی سه ماه ۵۰۴ عنوان کتاب ومقاله علمی به دبیر خانه اجلاس طلاب اهل قلم رسیده است.

 وی افزود ۳۵۰ عنوان کتاب در بخش های علمی، فرهنگی و ترجمه و ۱۵۴ مقاله علمی به چاپ رسیده در این اجلاس به نمایش گذاشته شده است.

رئیس دبیرخانه اجلاس طلاب اهل قلم همچنین افزود: آثار این نمایشگاه از طلاب ۱۲ کشور و به هشت زبان جهان چاپ شده است و ۸۰ درصد آثار علمی، فرهنگی این نمایشگاه توسط طلاب افغانستان منتشر شده و بخش اعظمی از رتبه های برتر اجلاس طلاب اهل قلم را افغانستانی ها از آن خود نمودند.

این نمایشگاه تا ۱۹ مهره ماه از ساعت ۸ تا ۱۲ ظهر برای بازدید علاقه مندان در دانشگاه جامعة المصطفی العالمیه شهر مشهد دایر است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.