سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه قزوین: 

شغل پلیسی با مخاطرات و حقوق کم جهاد در راه خداست

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: شغل پلیسی با مخاطرات جانی فراوان و حقوق پایین برای حفظ امنیت جامعه به نوعی جهاد در راه خدا است.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در دیدار با سه تن از خانواده‌های کارکنان ناجا که در ماموریت دچار آسیب دیدگی شده بودند، گفت: شما جوانمردان این مملکت، آبروی نظام و دین، امید دل مردم و امید رهبر معظم انقلاب هستید.

وی اضافه کرد: ممکن است اگر هر کدام از شما به جای خدمت در این سازمان، به شغل دیگری اشتغال پیدا می‌کردید، درآمد بیشتری داشتید، اما تمایل داشتید در راه امنیت مردم قدم بردارید، اینها همه جهاد در راه خدا محسوب می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی بیان کرد: شما دایم در خوف و خطر هستید، یعنی هم جانتان را به خطر می‌اندازید و هم با زبانتان کاری می‌کنید که آدم‌های فریب‌خورده به راه راست هدایت شوند و دست از شرارت بردارند و عامل اجانب نشوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بیان کرد: اگر هر کاری کنیم که نزد خدا ثبت نشود، این بیگاری است، اما اگر خدا کار ما را قبول کند، تبدیل به سرمایه دنیا و آخرت ما می‌شود و برای ما عزت و آبرو به ارمغان می‌آورد و باعث نورانیت قبر و قیامت ما می‌شود.

امام جمعه قزوین گفت: شاهدیم در ماه مبارک رمضان آمار جرم و جنایت بسیار کاهش می‌یابد، این به‌خاطر نگاه دینی مردم است که باید تقویت شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.