سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخواست یک شهروند از شخص اول ورزش؛

آقای وزیر، ورزش فقط مراسم تجلیل و بزرگداشت نیست

یکی از شهروندان از وضعیت موجود در ورزش ابراز نارضایتی کرد و از وزیر ورزش درخواست رسیدگی دارد.

وضعیت موجود در ورزش یکی از شهروندان را گلایه مند کرد و ایشان با ارسال متن به جزئیات مشکلات در ورزش پرداخته و از وزیر ورزش درخواست رسیدگی دارد.

متن پیام شهروند خبرنگار
وزیر ورزش و جوانان در روز‌های آغاز کار در این وزاتخانه هنوز درگیر دید و بازدید‌ها و مراسم تجلیل و دیدار‌هایی است که بیشتر شبیه دورهمی است.
در روز‌های اخیر ورزش کشور دچار چالش‌های زیادی است که تازه‌ترین آن افتضاح تیم ملی موج سواری در کشور سوئد است.
گفته میشود که موج سواران ملی پوش برای حضور در رقابت‌های دانمارک با پرداخت ۲۳۰ میلیون تومان راهی سفر شدند و به دلیل اینکه مسئول انجمن هتلی برای آنها تهیه نکرد مجبور شدند به سوئد بروند این ادعای برخی رسانه هاست و از همه مهمتر که این اتاق‌هایی که به ملی پوشان دادند به صورت مشترک بین دختر‌ها و پسر‌ها بوده است! که با فرهنگ ایرانی اسلامی ما همخوانی ندارد.
در این مورد خاص بالاخره  وزارت ورزش و جوانان مدعی شد که با متخلفان برخورد می‌شود.
پرونده شکایت پرسپولیس از علی رضا بیرانوند نیز بالاخره به رای رسید اما مطالبه هواداران پر شمار پرسپولیس را شامل نشد و توقع می رود وزیر ورزش بر ریز این نکات حساس باشد.
پرونده فساد در فوتبال هنوز در جریان است و اگر چه مراجع قضایی رسیدگی می کنند اما چه زمانی قرار است وزارت ورزش و جوانان به بی قانونی در برخی فدراسیون‌های ورزشی ورود کن؟
وضعیت ورزشگاه‌های کشور و زمین‌های چمن هم که مشخص است و صدای داخلی‌ها و خارجی‌ها را هم در آورده است و میزبان ایران به خطر افتاده است.
در خبر ها حضور شما در مراسم های ورزشی و تجلیل و ... را می خوانم اما ورزش دغدغه های جدی تری دارد که به عنوان یک شهروند توقع دارم به آن رسیدگی شود.
احتمالا دغدغه وزیر ورزش در شروع کارش جدایی روئینگ از فدراسیون قایقرانی بود چرا که این مهم در اولویت قرار داشت و زودتر از بقیه موارد به سر و سامان رسید.
جمله‌ای که از زبان شما در یکی از دیدار‌ها تیتر برخی رسانه‌ها شد «ورزش زورخانه‌ای و چوگان باید گسترش یابد» و بنده به شخصه در مورد این بار‌ها شنیده ام و رهبر انقلاب نیز در اینباره بارها تاکید کردند اما هنوز راهکاری از سوی وزارت ورزش در این مورد نشنیده و نخوانده ام.
ما ورزشکارانی که در کشورمان مانده اند و بار قهرمانی را به دوش می‌کشند رها کردیم و تمام حواسمان را برای ورزشکارانی گذاشته ایم که ایران را ترک کردند و تازه قول هم دادیم که مشکلی برای بازگشت ندارند، اما درست در همین دوره وزنه بردار ایرانی در اسپانیا ناپدید می‌شود؛ و عده‌ای که وزیر ورزش و جوانان برای المپیک ۲۰۲۸ داده است با نوع عملکرد این روز‌ها همخوانی ندارد.
آقای وزیر ورزش منتظر اخراج آدم‌های نااهل در ورزش کشور هستیم و امیدواریم آوردن افراد اهل ورزش سریعتر شکل بگیرد، اما این هم فعلا در حد حرف و شعار است.
ناپدید شدن ورزشکار وزنه برداری ایران در رقابت‌های جهانی اسپانیا زنگ خطری دیگر برای ورزش بود که شما به این بسنده کردید که آنها را اغوا می‌کنند و بعدا پشیمان می‌شوند.آقای وزیر چرا قبل از اغواکاری‌ها برای این ورزشکاران کاری نکنیم که بعد از اغوا  قرار است قولش را بدهیم؟ و آنها را در کشورمان حفظ کنیم.

به اعتقاد من به عنوان یک شهروند ورزشکار و ورزش دوست هنوز گام موثری در حل مشکلات با قاطعیت یک وزیر از شما ندیده ایم از شما می خواهم با قدرت ریشه فساد، ترک فعل، لابی گری و کم کاری‌ها را بخشکانید و متخلفان را از ورزش کشور دور کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.