سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای ۲۰ تئاتر در حوزه کودک در رفسنجان

به مناسبت روز ملی کودک، اجرای ۲۰ تئاتر در حوزه کودک در رفسنجان از دوشنبه شب آغاز شده است و به مدت ۴ شب ادامه دارد.

 جشن روز ملی کودک به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رفسنجان با حضور جمعی از مسئولان در محل این کانون برگزار شد.

حسین رضایی، فرماندار رفسنجان در این آئین استفاده از نظرات کودکان را در تدوین و اجرای برنامه‌های هفته ملی کودک خواستار شد و گفت: دین اسلام به حقوق کودکان اهمیت زیادی داده است که می‌توان با بهره گیری از آیات و روایات گام مناسبی را در این خصوص برداشت.

مهرداد حدادی، مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان رفسنجان هم در این آئین گفت: در هفته کودک برنامه‌های متنوعی را داریم که می‌توان به اجرای ۲۰ تئاتر که به همت کودکان و نوجوانان شهرستان تولید شده است , اشاره کرد.

وی افزود: اجرای این تئاتر‌ها از دیشب آغاز شده و به مدت ۴ شب از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان ادامه دارد.

حدادی ادامه داد: این تئاتر‌ها از سوی کودکان در طول تابستان امسال تمرین شده است.

 وی بیان داشت: در این آئین از اسباب بازی ساخته شده مریم مرتضوی تحت عنوان بازی راه بلد رونمایی شد و همچنین از ۲ پوستر  اولین جشنواره ساخت عروسک‌های خلاق و پوستر ملی با شعار برای کودکان، برای آینده رونمایی شد.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان رفسنجان تصریح کرد: در این برنامه همچنین از ۱۵ نفر از کسانی که در حوزه کودک کار می‌کنند، تجلیل به عمل آمد ضمن اینکه از ۳۰ نفر از کودکان و نوجوانان شهرستان که در حوزه‌های مختلف ورزشی، فرهنگی، هنری، قصه گویی، مجری شو و ... مقام‌های استانی و کشوری کسب کردند، قدردانی شد. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.