سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حزب‌الله با ۱۰۰ موشک کاتیوشا حیفا را هدف گرفت

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند حزب الله بزرگترین حمله خود به حیفا را از ابتدای جنگ انجام داد.

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که حزب‌الله لبنان دقایقی پیش با ۱۰۰ موشک کاتیوشای شهر اشغالی حیفا را هدف قرار داد.

براساس گزارش المیادین، کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی تائید کرد که موشک‌های حزب‌الله به حداقل ۵ سایت نظامی در حیفا و الکرایوت اصابت کرد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی می‌گویند که این عملیات حزب الله علیه حیفا بزرگترین بمباران این شهر اشغالی از زمان آغاز جنگ است. این رسانه‌های صهیونیستی در ادامه تائید کردند که موشک شلیک شده از لبنان مستقیما به ساختمانی در کریات یام در شمال حیفا اصابت کرد.

کانال ۱۴ رژیم صهیونیستی اعلام کرد همزمان با سخنرانی شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل شهید حزب الله ۱۰۰ موشک از لبنان به سمت حیفا شلیک شد و آژیر خطر در حیفا، الکرایوت و مناطق اطراف آن به صدا درآمد.

در همین راستا شهردار حیفا اعلام کرد: ما درخواست کردیم تا کارخانه‌های شیمیایی در خلیج حیفا تخلیه شوند، اما پاسخی به ما داده نشده است.

جبهه داخلی ارتش رژیم صهیونیستی نیز حمله مستقیم حزب الله به شهرک کفار ماسریک در جنوب عکا و کریات موتسکین در خلیج حیفا را تایید کرد.

رادیو ارتش رژیم تروریستی اسرائیل اعلام کرد که بر اثر اصابت موشک حزب الله در کریات یام در الجلیل، یک نفر به شدت مجروح شده است. از سویی دیگر اورژانس رژیم صهیونیستی از زخمی شدن یک نفر بر اثر ترکش موشکی که از لبنان به سمت خلیج حیفا شلیک شد، خبر داد.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی در تازه‌ترین گزارش خود تائید کرد که در پی حمله موشکی حزب الله لبنان به حیفا و الکریوت، ۱۲ صهیونیست زخمی شدند.

مترجم: مینا عظیمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.