سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید استاندار آذربایجان شرقی بر هوشمندسازی پلیس

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر هوشمندسازی پلیس گفت: حضور پلیس باید آرامش بخش و امنیت آفرین باشد.

 سرمست به مناسبت هفته فراجا در دیدار با فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی یادآور شد: ماموریت‌های نیروی انتظامی متعدد ، متنوع و سطح درگیری آن با مردم زیاد است که باید با استفاده از روش‌های مختلف که یکی از آنها هوشمندسازی است این درگیری کاهش یابد.

وی با بیان اینکه مداخله در برخی مواقع موجب ایجاد ناامنی می‌شود افزود: نیروی انتظامی در کنار تامین ابزار‌های سخت افزاری امنیت توجه به ابعاد روانی آن را که مهمتر است مدنظر قرار دهد.

وی با اشاره به نقش محوری نیروی انتظامی در تامین امنیت جامعه رفع موانع پیاده سازی دولت الکترونیک و پلیس هوشمند برای کاهش سطح درگیری فیزیکی مردم با پلیس در راستای ارتقای احساس امنیت در مردم را ضروری دانست.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین حفظ سرمایه‌های انسانی ، اقتصادی و جذب سرمایه گذاران را از اولویت‌های مدیریت استان بیان و تصریح کرد: باید فضایی امن برای سرمایه گذاران ایجاد کنیم و اجازه ندهیم آنان از استان فرار کنند.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی هم با گزارشی از عملکرد نیروی انتظامی استان در بخش‌های مختلف گفت: در سایه تلاش‌های پرسنل این نیرو آذربایجان شرقی از استان‌های امن کشور است.

سردار محمدی کاهش ۱۱ درصدی سرقت، افزایش ۲۵ درصدی کشف سرقت، افزایش ۲۸ درصدی کشفیات مواد مخدر، کاهش ۱۹ درصد تلفات تصادفات رانندگی، کنترل کامل اراذل و اوباش و افزایش دستگیرشدگان را از جمله توفیقات پلیس استان در نیمه نخست امسال برشمرد.

۱۳ تا ۱۹ مهر هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.