سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۵۸ ورزشکار قزوینی به المپیاد ملی آمادگی جسمانی اعزام می شوند

رییس هیات آمادگی جسمانی قزوین گفت: ۵۸ ورزشکار قزوینی به المپیاد ملی آمادگی جسمانی و مسابقات انتخابیه تیم ملی اعزام می‌شوند.

مجتبی حاجی طاهری‌ها رییس هیات آمادگی جسمانی قزوین گفت: دومین دوره المیپاد ملی آمادگی جسمانی در ۶ رشته و در چهار رده سنی امید، نوجوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار می‌شود که در آن ۵۸ ورزشکار از قزویی حضور دارند.

وی افزود: المپیاد ورزشی آمادگی جسمانی در رشته‌های پر طرفدار کتل بل، ایروبیک، کلیستنیکس، فانکشنال، فانکشنال فیتنس و فیوژن فیتنس در ۲ گروه مردان و زنان برگزار شده و نفرات منتخب این مسابقات به عنوان اعضای تیم ملی بلافاصله به مسابقات جهانی مجارستان اعزام می‌شوند.

رییس هیات آمادگی جسمانی قزوین با بیان اینکه رشته‌های آمادگی جسمانی از ورزش‌های جذاب و پرطرفدار بین جوانان به شمار می‌رود، بیان کرد: ورزشکاران قزوینی از ظرفیت و استعداد ویژه در رشته‌های ورزشی آمادگی جسمانی برخوردار هستند و خوشبختانه روز به روز گرایش آنان و ورزش دوستان به رشته‌های آمادگی جسمانی در حال افزایش است.

دومین دوره المیپاد ملی آمادگی جسمانی هفته آینده از ۲۰ تا ۲۶ مهرماه به میزبانی شهر رامسر برگزار می‌شود که سه روز نخست مسابقات مربوط به مردان و پس از آن رقابت‌های بانوان برگزار می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.