سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حرکت جوانمردانه بازیکنان موج سواران نوشهر در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال ساحلی

بازیکنان تیم موج سواران که هفته گذشته به دلیل عدم دریافت پول در طول فصل، مقابل فولاد هرمزگان به میدان نرفته بودند، در هفته هجدهم برای جلوگیری از سقوط و حفظ سهمیه در لیگ برتر، جوانمردانه برابر دکتر تامین اصفهان به میدان رفتند.

بازیکنان تیم موج سواران که هفته گذشته به دلیل عدم دریافت پول در طول فصل، مقابل فولاد هرمزگان به میدان نرفته بودند، در هفته هجدهم برای جلوگیری از سقوط و حفظ سهمیه در لیگ برتر، جوانمردانه برابر دکتر تامین اصفهان به میدان رفتند تا پس از تساوی ۵ بر ۵ در وقت عادی، در وقت‌های اضافه ۶ بر ۵ شکست را بپذیرند.

موج سواران نوشهر با وجود همه مشکلات در فصل ۱۴۰۳ لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور، ۲۶ امتیاز کسب کرد و جایگاه پنجم را از آن خود کرد.

این تیم با وجود ۳ بار تغییر نام و مالکیت از آداک به وان استار و موج سواران نوشهر، هیچ گاه موفق به حل مشکلات مالی نشد و حتی ریالی به بازیکنان خود پرداخت نکرد.

امیدواریم که در فصل آینده مسئولان شهرستان نوشهر، اداره ورزش و جوانان و هیات فوتبال مازندران فکر به حال تنها نماینده مازندران در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور بکنند.

در پایان هفدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور، مقاومت گلساپوش یزد با ۴۵ امتیاز برای ششمین بار به مقام قهرمانی دست یافت.

فولاد هرمزگان با ۴۴ امتیاز دوم شد و عنوان سوم هم به چادرملو اردکان با ۳۶ امتیاز رسید.

اسحاق مطهری نژاد بازیکن محجوب و با اخلاق موج سواران نوشهر با به ثمر رساندن ۲۷ گل عنوان آقای گلی لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور را به خود اختصاص داد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.