سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهور:

آینده از آن اسلام و مقاومت پیروز است

حجت الاسلام اختری گفت: فلسطین یک دولت اسلامی است، که مورد تجاوز قرار گرفته و کفار آمدند که بر آن مسلط شوند، اما خدا این را نپذیرفته است.

حجت الاسلام مسلمین اختری در همایش «طوفان الاقصی: آغاز نصرالله» که از سوی وزارت امور خارجه ایران با حضور «سید عباس عراقچی» رئیس دستگاه دیپلماسی برگزار شد، گفت: در برابر رژیم جعلی صهیونسیتی و جنایت‌های آن، تنها راه، مقاومت است و همواره امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بر این موضوع تاکید کرده‌اند.

وی جهاد و مقاومت را یک رویکرد واجب و ضروری دانست و تصریح کرد: آینده از آن اسلام و مقاومت پیروز است.

 اختری تصریح کرد: رویکرد‌های امام (ره) و مقام معظم رهبری نسبت به موضوع فلسطین و جریان مقاومت بر اساس دیدگاه اسلام و قرآن است و تمام رهنمود‌های این عزیزان در این زمینه دارای پایه‌های مستحکم قرآنی است.

وی افزود: اسلام برای امت خودش سلطه‌پذیری را نپذیرفته است. قرآن سلطه پذیری را نمی‌پذیرد، انسان باید برای آزادی اقدام کند. نکته دوم کیان رژیم صهیونیستی است که جعلی و ساختگی است برای همین نمی‌شود گفت که با اینها باید گفتگو کرد و یا کنار آمد.

اختری خاطرنشان کرد: فلسطین یک دولت اسلامی است، یک کشور بزرگ و صاحب استقلال اسلامی است. این کشور اسلامی مورد تجاوز قرار گرفته و کفار آمدند که بر آن مسلط شوند، اما خدا این را نپذیرفته است. نظر حضرت امام (ره) در خصوص رژیم صهیونیستی این است که قدرتمندان و سلطه‌گران این رژیم جعلی را برای ایجاد فتنه و اختلاف در میان مسلمانان ایجاد کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.