سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار:

نظارت بر توزیع فرآورده‌های نفتی در زهک تشدید می‌شود

فرماندار زهک از تشدید نظارت بر توزیع سوخت و فرآورده‌های نفتی در این شهرستان خبر داد.

حسن دهمرده  در جلسه کمیته سوخت شهرستان زهک، اظهار کرد: نبود نظارت صحیح و همچنین عدم تامین و تحویل به موقع سوخت مصرفی اعم از نفت سفید و سایر فرآورده‌ها باعث ایجاد نارضایتی شهروندان می‌شود که باید این موضوع بیشتر مورد توجه مدیران مربوطه قرار گیرد.

وی با اشاره به فرارسیدن فصل سرما و ضرورت تامین ذخیره‌سازی سوخت مدارس، صنایع و واحد‌های صنفی از شهروندان خواست تا نسبت به ذخیره‌سازی سهمیه نفت سفید اقدام کنند.

فرماندار زهک با تاکید بر اینکه نرخ مصوب گاز مایع نیز به عموم مردم و شهروندان اعلام و با هرگونه اخذ وجه مازاد و گران‌فروشی نیز برخورد قانونی صورت گیرد، افزود: شهروندان تخلفات فروشندگان و عاملان توزیع سوخت و فرآورده‌های نفتی را به ۱۲۴ و یا فرمانداری و بخشداری‌ها گزارش دهند.

در این جلسه نرخ مصوب هر سیلندر ۱۱ کیلوگرمی گاز مایع به نرخ یارانه‌ای درب تاسیسات ۵۸۰ هزار ریال، در محل ایستگاه‌های توزیع ۶۹۰ هزار ریال، درب منزل ۷۷۰ هزار ریال و قیمت هر سیلندر ۱۱ کیلویی گاز مایع به نرخ غیر یارانه‌ای (آزاد) در محل تاسیسات ۷۵۹ هزار ریال و درب منزل یا ایستگاه‌های توزیع ۸۴۷ هزار ریال اعلام شد.

نفت سفید، سوخت تراکتورها، گلخانه‌ها، نصب علمک و گازکشی منازل و همچنین توزیع گاز مایع و سوخت ناوگان طرح روستامرکزی از دیگر مواردی بود که در این جلسه مورد بحث قرار گرفت.

برچسب ها: نفت سفید ، فرمانداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.