سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهادت ۱۱ نفر از نیرو‌های امدادی/ آماده امدادرسانی به مردم لبنان هستیم

رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به شهادت ۱۱ نفر از نیرو‌های امدادی گفت: آماده امدادرسانی به مردم مظلوم و جنگ‌زده لبنان هستیم.

پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال‌احمر، در گزارشی از سفر ۲ روزه به سوریه و لبنان در راستای بررسی راهکار‌های کمک و امدادرسانی به جنگ‌زدگان ارائه و اظهار کرد: در اوج حملات رژیم صهیونیستی همراه وزیر امور خارجه و دو نفر از نمایندگان به لبنان سفر کردیم و ۱۰ تن اقلام مورد نیاز جنگ‌زدگان را همراه خود به لبنان بردیم.

وی ادامه داد: در لبنان جلسات و دیدار‌های مختلفی با مقامات صلیب سرخ و وزارت بهداشت و … داشتیم و از بیمارستان‌ها بازدید کردیم. ما همانطور که در حادثه تروریستی انفجار پیجر‌ها در این کشور، مصدومان را به ایران منتقل کردیم، آماده امدادرسانی به مردم مظلوم و جنگ‌زده لبنان هستیم.

کولیوند بیان کرد: جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی‌بخاطر ارزش‌های اسلامی و دستور بزرگان دین، جهت کمک به نیازمندان اقدام می‌کند و مردم نیز به همین دلیل از اقدامات بشردوستانه حمایت می‌کنند؛ از این نظر قابل قیاس با دیگر مجامع دنیا نیستیم.

رئیس جمعیت هلال‌احمر اضافه کرد: رژیم صهیونیستی در حمله به غزه و لبنان، مراکز درمانی و بیمارستان‌ها را مورد هدف قرار می‌دهد و حتی شرایط امداد و نجات در محل تخریب ساختمان‌ها و آوار را نیز نمی‌دهد.

کولیوند گفت: آمبولانس‌ها و نیرو‌های امدادی برخلاف قوانین مورد هدف قرار می‌گیرند و در دو روز گذشته حداقل ۱۱ نفر از نیرو‌های امدادی شهید شده‌اند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: جمعیت هلال‌احمر با تمامی مشکلاتی که رژیم غاصب صهیونیستی ایجاد کرده در خدمت‌رسانی به مردم مظلوم غزه، لبنان و یمن حاضر است.

کولیوند اضافه کرد: اساس کار جمعیت هلال‌احمر کمک به تمام مردم نیازمند در ایران و در سراسر دنیاست و روز گذشته ۶۰ تن اقلام مورد نیاز جنگ‌زدگان ارسال شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر تصریح کرد: جوامع بین‌المللی به بیانیه بسنده نکنند و وارد عمل شوند، زیرا امروز مردم مظلوم غزه، لبنان، سوریه و یمن نیاز به کمک دارند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۲۱
ناشناس
۱۳:۳۴ ۱۷ مهر ۱۴۰۳
لطفا هوای خواهران و برادران مارا در لبنان داشته باشید که با این غده سرطانی صهیون که بسیار بی رحم و سفاک هست درگیر شدن. خدایا مارو در جهاد ایشان شریک بفرما حتی به اندازه اندکی پول
ناشناس
۱۲:۳۳ ۱۷ مهر ۱۴۰۳
لطفا یه کم انرژی و آذوقه هم برای مردم ایران نگه دارید که از دو ماه دیگه برف و زلزله مردم رو آواره و بی پناه میکنه.لطفا مدیریت بحرانتونو واسه خودمون بزارید که هرساله اینقدر تلفات واسه سیل و زلزله ندیم.
ناشناس
۱۲:۲۸ ۱۷ مهر ۱۴۰۳
مظلومتر از مردم ایران پیدا نمیشه غریبه پرست
ناشناس
۱۳:۲۰ ۱۷ مهر ۱۴۰۳
تو کز محنت دیگران بی غمی نشاید که نامت نهند آدمی
ناشناس
۱۳:۳۳ ۱۷ مهر ۱۴۰۳
چرا کسی برای مسلمانان چین که مورد ظلم دولت کومونیست چین در شرایط وحشتناک زندگی میکنند حرفی نمیزنه ؟
ناشناس
۱۲:۲۶ ۱۷ مهر ۱۴۰۳
جاده های ایران بدتر از غزه هست
ناشناس
۱۳:۲۱ ۱۷ مهر ۱۴۰۳
تو کز محنت دیگران بی غمی نشاید که نامت نهند آدمی
تورم،مالیات فقرا به اغنیا
۱۳:۵۳ ۱۷ مهر ۱۴۰۳
مگه غزه رفتی!؟