سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۱۱ فروشگاه فعال در تجارت الکترونیک با پُست زنجان همکاری می‌کنند

مدیرکل پست استان زنجان گفت: تعداد ۲۱۱ فروشگاه فعال در حوزه تجارت الکترونیک با پست این استان در زمینه‌های فروش محصولات کشاورزی، صنایع دستی و پوشاک همکاری دارند.

جواد رسولی گفت: در راستای ارسال محصولات راهبردی و حمایت از تولیدکنندگان و عرضه کنندگان محصولات کشاورزی و بومی، از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۶۰ تن زیتون و فرآورده‌های آن توسط پست شهرستان طارم قبول و از طریق شبکه پستی در کشور توزیع شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر علاوه بر کشاورزان، چندین فروشگاه اینترنتی هم مشتری دائمی تجارت الکترونیک پُست در ارسال زیتون و فرآورده‌های آن هستند و با توجه به مقرون به صرفه بودن هزینه‌های ارسال توسط پست جمهوری اسلامی ایران، شمار این فروشگاه‌ها رو به افزایش است.

رسولی اظهار کرد: شبکه گسترده مویرگی، یکی دیگر از نقاط قوت شرکت ملی پست است که مورد توجه صاحبان کسب و کار و فروشگاه‌های اینترنتی قرار گرفته است و توانسته آنها را به صورت مستقیم به مشتریان‌ خود در سراسر کشور متصل کند.

وی خاطرنشان کرد: حذف واسطه‌گری و رشد و توسعه اقتصاد روستا از دیگر پیامدهای مثبت همکاری پست با کشاورزان در ایجاد ارتباط مستقیم با مشتریان است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.