سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای ۳۱۱ کیلومتر روکش آسفالت جاده‌ای در استان اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: از ابتدای امسال ۳۱۱ کیلومتر روکش آسفالت جاده‌ای در استان اجرا شده است.

کلیم‌الله وثوقی گفت: طی ۶ ماه اخیر ۳۰۱ کیلومتر روکش آسفالت به‌صورت پیمانی و ۱۰ کیلومتر به‌صورت امانی (با استفاده از ماشین‌آلات اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل) اجرا شده است که از این میزان ۷۹ کیلومتر راه شریانی،۶۴ کیلومتر در راه‌های فرعی و ۱۵۸ کیلومتر راه روستایی است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل همچنین از ساماندهی و آسفالت جاده قدیم اردبیل به مشکین‌شهر از سمت میراشرف تا جبه‌دار، ثمرین و گندیشمین به طول ۳۱ کیلومتر خبر داد و افزود: بخش زیادی از این پروژه به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.
او بیان کرد: این میزان روکش آسفالت با اعتباری بالغ بر هفت هزار میلیارد ریال اجرا شده است و در حال حاضر چهارهزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به پیمانکاران بدهی داریم؛ هزینه آسفالت هر کیلومتر در راه‌های اصلی ۲۵ میلیارد ریال و در راه‌های فرعی و روستایی ۲۰ میلیارد ریال است.
وثوقی همچنین به اجرای طرح ایمن‌سازی راه‌ها در استان اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون در پنج کیلومتر از راه‌های استان دستگاه روشنایی نصب و اجرایی شده است.
او ادامه داد: حذف ۱۰ نقطه حادثه‌خیز جاده‌های استان در دستور کار اداره کل است که تاکنون سه مورد اجرا شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.