سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشارکت ۱۰ هزار نفری مردم کردستان در مناسبت‌های مذهبی و ملی

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۰ هزار نفر از مردم استان در مناسبت‌های ملی و مذهبی مشارکت داشته اند.

بهزاد کیامهر با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون در مناسبت‌های ملی و مذهبی ویژه برنامه‌های مختلفی اجرا شده است گفت: در ماه مبارک رمضان، دهه کرامت، اوقات فراغت، توانمندسازی مربیان، عید غدیر، اربعین حسینی و هفته وحدت قریب به ۱۰ هزار نفر در این برنامه‌ها مشارکت داشتند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان افزود: برگزاری برنامه‌های مختلف در سطح مساجد به همت کانون‌های فرهنگی هنری که در دل این اماکن مقدس شکل گرفته‌اند، امروزه توانسته زمینه حضور افراد مختلف از کودک تا میانسال و سالخورده را فراهم کند و این ارمغان و دستاورد ارزشمندی در راستای شکل‌گیری کانون‌های مساجد است.

وی افزود: فرامین مقام معظم رهبری نقشه و راهنمایی فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است و در همین راستا توجه به کلید واژه‌های معرفت، مدارا کردن، تجهیز شدن به سلاح علم و معرفت و پذیرای جوانان با روی خوش همواره در دستور کار فعالیت این ستاد بوده است.

کیامهر به هجمه‌های دشمنان دین اسلام با استفاده از ابزار فرهنگی بیان کرد: دشمنان دین اسلام از هر طریقی برای تضعیف معنوی نسل جوان تلاش می‌کنند و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بایستی بهترین پایگاه در مقابل این هجمه‌ها باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.