سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان به ۶۳ مورد افزایش می‌یابد

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان از موافقت با راه‌اندازی شصت و سومین دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در استان خبر داد.

آرمان وطن‌دوست در جلسه کمیته فنی دفاتر خدمات مسافرتی استان گفت: در راستای توسعه زیرساخت‌های گردشگری کردستان و با هدف ارزیابی فعالیت، صدور مجوز، تعلیق، لغو فعالیت و رسیدگی به شکایات، چهار پرونده مربوط به بخش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری مورد بررسی قرار گرفت.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان افزود: با رأی اعضای کمیسیون و بررسی مدارک و مستندات شغلی و همچنین اطلاعات تخصصی متقاضیان، برای درخواست تأسیس یک دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در استان موافقت شد.

وی گفت: صدور این یک مجوز تعداد دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری دارای مجوز استان به ٦٣ مورد افزایش یافت است و بررسی مجدد یک درخواست، ابطال مجوز و تغییر مدیرعامل، از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود که در دستور کار قرار گرفت.

 وطن‌دوست با اشاره به اینکه دفاتر خدمات‌مسافرتی کردستان می‌توانند با ارائه خدمات مطلوب به مسافران، نقش مهمی را در توسعه صنعت گردشگری استان داشته باشند، بیان کرد: گردشگر‌ان و مسافر‌ان در صورت مشاهده هر‌گونه تخلف و موارد مشابه از طرف واحد‌های خدمت‌رسان در حوزه گردشگر‌ی کردستان می‌توانند شکایت خود را به اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگر‌ی و صنایع‌دستی استان ارسال تا در اسرع وقت توسط کار‌شناسان مربوطه پیگیر‌ی شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.