سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پذیرش بیش از ۷۵۰ دانشجو در دانشگاه صنعتی همدان

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی همدان از پذیرش بیش از ۷۵۰ دانشجو در هشت رشته کارشناسی، ۱۷ رشته گرایش کارشناس‌ارشد و سه رشته گرایش مقطع دکتری تخصصی در سال‌تحصیلی جدید خبر داد.

علیرضا بهرامیان گفت: در سال‌تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پنج دانشجوی مهندسی شیمی بورسیه شرکت رنگ الوان ثابت در مقطع کارشناسی پذیرفته شده است.

او با اشاره به رشته‌هایی که به تازگی به فهرست رشته‌های این دانشگاه اضافه شده است، گفت: رشته‌های مهندسی پلیمر- مقطع کارشناسی، مهندسی کامپیوتر-علوم داده، مهندسی معدن- مکانیک سنگ و مهندسی مواد-شکل‌دهی فلزات در مقطع کارشناسی‌ارشد و مهندسی پزشکی-بیوالکتریک در مقطع دکتری تخصصی به تازگی به فهرست رشته‌های این دانشگاه اضافه شده است.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی همدان گفت: از سال‌تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ بر اساس ابلاغ وزارت عتف سرفصل دروس رشته‌های مختلف مورد بازنگری قرار گرفته است و سرفصل‌های جدید با رویکرد مهارتی-اشتغال‌پذیری در برنامه تحصیلی دانشجویان در نظر گرفته و اعمال خواهد شد.

بهرامیان با اشاره به اینکه دروس عمومی از سال‌تحصیلی جدید بر اساس سرفصل بازنگری شده ارائه شده است، اظهار کرد: «درس مهارت‌های زندگی دانشجویی» با همکاری مرکز مشاوره، سلامت و سبک زندگی دانشگاه برای افزایش توانایی و جلوگیری از آسیب‌ها برای تمامی دانشجویان جدیدالورود در نیمسال اول ارائه خواهد شد. 

او گفت: از سال تحصیلی جدید، «طرح استاد مشاور دانشجویان مقطع کارشناسی» به منظور بهبود کیفیت آموزشی، ارائه واحد‌های درسی مناسب در هر نیمسال تحصیلی به دانشجویان، هدایت تحصیلی و نظارت مستمر بر روند تحصیلی دانشجویان و فراهم کردن زمینه شاگردپروری و ارتقای علمی و فردی دانشجویان اجرا می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.