سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل تعزیزات حکومتی استان ایلام خبر داد

شناسایی هشت واحد صنفی متخلف در دره‌شهر

مدیرکل تعزیزات حکومتی استان ایلام از شناسایی هشت واحد صنفی متخلف شهرستان دره شهر در جریان گشت و بازدید نظارتی به صورت سرزده خبر داد.

 مسئولان دستگاه‌های نظارتی شهرستان دره‌شهر با حضور مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام و به همراه فرماندار، روز سه شنبه به صورت سرزده از بازار این شهر بازدید و از نزدیک فعالیت عرضه و فروش کالا و خدمات در بخش کالا‌های اساسی، نوشت افزار و لوازم تحریر، کیف و کفش، میوه و تره‌بار را مورد ارزیابی قرار دادند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام در جریان این بازدید، اظهار کرد: نظارت‌های ویژه بر اماکن توزیعی و خدماتی و عمده فروشان با توجه به شروع فصل جدید و آغاز سال تحصیلی مدارس و بررسی گزارشات مردمی در خصوص افزایش خودسرانه برخی اقلام مصرفی توسط عده‌ای از سودجویان در بازار، در دستور کار تعزیرات حکومتی قرار دارد.

سیدمهدی محمدی ابراز کرد: گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی در کلیه شهرستان‌ها به صورت مستمر ادامه دارد و با هرگونه گران‌فروشی و کم فروشی خودسرانه و بدون ضابطه برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به بازدید سرزده از بازار دره‌شهر، گفت: در جریان این گشت و بازدید نظارتی برای ۱۲ واحد صنفی اخطار صادر شد و همچنین هشت واحد متخلف شناسایی و برای آنان پرونده تشکیل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام افزود: مقادیری کالای تاریخ مصرف گذشته نیز در جریان این بازدید کشف که با حضور بازرسان شبکه بهداشت در محل معدوم شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.