سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

متوسط رسیدگی به پرونده ها در قلعه گنج ۹۹/۵ درصداست

معاون دادگستری استان کرمان گفت: نرخ رسیدگی دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان قلعه گنج ۹۹/۵ درصد است.

معاون فناوری دادگستری کل استان کرمان درجمع کارکنان دستگاه قضایی در قلعه گنج گفت: تعداد ۷۳ فقره پرونده مسن در حوزه قضائی شهرستان قلعه گنج وجود دارد و متوسط زمان رسیدگی در دادگستری شهرستان قلعه گنج ۵۸ روز می‌باشد.

حسن سلطانی نژاد بیان کرد: نرخ رسیدگی دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان قلعه گنج ۹۹/۵ درصد است و این حوزه قضائی فاقد شعبه نامتعارف و پرونده کثیرالشاکی است.

وی افزود: در حوزه قضایی شهرستان قلعه گنج، طی ۶ ماهه ابتدای سال جاری ۵ هزار و ۶۲ پرونده وارد و ۵ هزار و ۳۷ فقره پرونده مختومه شده است.

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قلعه گنج گفت: متاسفانه از مبادی ورودی به شهرستان از سمت استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان هیچ ایست بازرسی نداریم.

کیومرث قاسمی در جلسه‌ای که با حضور رئیس کل دادگستری استان و معاونین قضائی کرمان و کارکنان دادگستری شهرستان قلعه گنج برگزار شد، وجود حداقل یک ایست بازرسی در مبادی ورودی قلعه گنج را در جهت تامین امنیت شهرستان لازم و ضروری دانست.

 

رئیس دادگستری شهرستان قلعه گنج نیز در تشریح فعالیت‌های شورای حل اختلاف در این شهرستان گفت: هم اکنون یک شعب رایی، ۳ شعبه صلحی و ۲ شعبه روستایی در حوزه قضایی شهرستان قلعه گنج فعال می‌باشد.

علی مهدیان فر در این نشست افزود: در حوزه قضائی شهرستان قلعه گنج پرونده‌های مصالحه شده به پرونده‌های مختومه ۳۳ درصد و میزان پرونده‌های مصالحه شده به پرونده‌های قابل صلح، ۴۵ درصد می‌باشد.

وی افزود: از ابتدای سال تا کنون تعداد ۵ هزار و ۵۳ ابلاغ در شعب حل اختلاف شهرستان قلعه گنج صادر شده است.

مهدیان فر تصریح کرد: درصد ابلاغ‌های الکترونیک در شهرستان قلعه گنج، ۸۹ درصد و متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌ها ۷۱ روز است.

برچسب ها: حل اختلاف ، پرونده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.